Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@blom: wat leuk! wanneer ga jij testen als je niet ongesteld bent?

Ik ga de 25ste testen als ik nog niet ongi ben omdat mijn vriend dan ook thuis is en hij wou dat samen doen.

@nena; ik vind ook dat het zo eindeloos kan duren, verschrikkelijk!
 
Spannend, volgens mij hebben er best wel een aantal hun nod deze week! Ik zelf wrs de 25e.

Dominique gefeliciteerd! Snel raak! Hopelijk bij de rest van ons ook snel!

 
Hallo Dames,

Wat jammer voor iedereen die ongesteld is geworden, hopelijk is het de volgende ronde raak! En natuurlijk succes deze week voor iedereen die op het wachtbankje zit, hopelijk positief nieuws!



@Nena185 precies wat jij zegt dat vind ik ook, elke periode die aanbreekt in je cyclus is het weer wachten.

Zelf had ik afgelopen zondag mijn nod, mijn man en ik hadden besloten om op zondag ochtend een test te doen, want we vonden het fijn dat je dan de hele dag bij elkaar bent en de vreugde en het verdriet kan delen en je niet allebei doordeweeks apart bent de rest van de dag.
De test was helaas negatief. Ondanks dat het de eerste ronde is waren we enorm teleurgesteld.  Wat ik wel fijn vond is dat ik nu juist blij was toen ik gisteren avond ongesteld werd omdat dan iniedereval mijn cyclus gelijk netjes op gang is met 29 dagen en als ik nog hoop had gehad om zwanger te zijn was ik juist dan heel teleurgesteld.
Maar wat ontzettend vervelend hé dat continue wachten op alles.

Ervaren jullie ook dat je menstruatie veel heftiger is ipv een onttrekkingsbloeding?



 
@Joyce-90 Balen dat je ongesteld bent geworden! Maar wel fijn dat je cyclus meteen weer oké is.

Bij mij was de menstruatie ook heviger. Nouja eigenlijk vooral ook langer, dikke week en normaal maar drie dagen ofzo.
 
Ik was vanmorgen naar kruidvat gegaan, moest nog wat spulletjes hebben en heb dan maar meteen 2 zwangerschapstesten mee gebracht. Met de bedoeling om zaterdag te gebruiken.

Natuurlijk kon ik niet wachten tot zaterdag en moest ik die test vandaag doen, zo negatief als iets. Ik had er dan ook niet veel van verwacht zeker omdat het de 1e ronde nog maar is en het is 4dagen voor mijn nod, dus t kan nog alle kanten op.

Ik heb me er wel al deels bij neergelegd dat ik gewoon ongesteld ga worden..
 
<p style="text-align: left;">WoW, wel heel toevallig JoJoG, maar ik heb ook vandaag alvast testen gekocht bij de kruidvat. Ik ga nu nog niet testen, maar probeer echt te wachten tot zaterdag.</p>
<p style="text-align: left;">Ga je het zaterdag nog eens proberen? Toch een teleurstelling maar ik hoop dat je alsnog een positieve test zult krijgen. Misschien toch gewoon te vroeg nu.</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb eigenlijk alleen hele gevoelige borsten, verder niet echt klachten.</p>
 
Terug
Bovenaan