Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Dat is inderdaad heel toevallig!

Als ik niet ongi ben denk ik wel dat ik zaterdag nog eens ga testen, of misschien even afwachten om niet nog eens een teleurstelling te hebben..

Ik heb af en toe echt wel last van kwaaltjes, de afgelopen dagen meermaals misselijk geweest en duizeligheid. Ook steken gehad in mijn onderbuik linker kant, maar dat zullen misschien darmkrampen geweest zijn..? Daarom dat ik dacht ik doe gewoon een test en dan weet ik het meteen! Je leest ook zoveel op het internet he :) Dus ik dacht, waarom ook niet..

Achjah we zien wel, ik wacht nu gewoon vrijdag af want dat is mijn nod dag en dan zullen we wel zien :)
 
Haha ik heb gisteren al testen gehaald! Kan er tot nu toe nog van af blijven al heb ik al een paar keer gedacht zal ik toch nu al even testen? ;)

Sinds een uur wel echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Al die tijd nog wel steeds af en aan buikpijn gehad (sinds vorige week maandag), maar nu voelt het anders.
<p style="text-align: left;">Avl, jij al ongesteld of getest ondertussen?</p>
 
Hoi dames. Ik had vandaag ongesteld moeten worden maar niet geworden. Heb wel een testje gedaan vanmorgen en die was negatief. Even morgen en overmorgen afwachten en anders ga ik nog een keer testen:) vind het wel spannend. Heb niet echt het idee dat ik ongesteld moet worden, maar dat heb ik eerlijk gezegd nooit.

 
Nog steeds spannend allemaal voor de gene die nu al getest hebben was het misschien toch nog te vroeg zolang je nog niet ongesteld ben kan het nog steeds! ;)

@joyce 90 wij lopen bijna gelijk ik ben vrijdag ongesteld geworden..gisteren gelukkig een eind aangekomen. nu weer op het wacht bankje. Volgende week weer klussen ;P
 
Dat is wel bale, dat de testen nog niet positief zijn. Ik vond dat vorige periode ook echt een teleurstelling (ook al was het pas de eerste ronde). Hopen dat het van het weekend alsnog positief is of dat jullie snel aan de volgende ronde kunnen beginnen.
<p style="text-align: left;">@bobo hier zitten we ook op het wacht bankje! Haha! Leuke omschrijving</p>
 
@nena; ik had het langs 1 kant ook wel verwacht hoor, maar het blijft toch een teleurstelling :)

even een vraag voor jullie: Is het effectief zo dat je 14dagen na je eisprong ongesteld word? of kan dat langer duren?

Groetjes!
 
Hoi allemaal!

jammer voor degene die een negatieve test hadden! :( maar goed, zolang je nog niet ongesteld bent, kan het inderdaad nog!

Zelf ben ik gisteren helaas ongesteld geworden, wel weer precies na 28 dagen dus ben wel blij met deze "perfecte" cyclus. Wel jammer dat het niet raak is, had het toch ergens wel gehoopt. maar aan de andere kant is het ook niet zo'n grote ramp. Het was pas onze eerste echt serieuze poging en daarbij, als ik meteen zwanger zou zijn, zou ik uitgerekend zijn begin november en dan zijn wij beide ook jarig, dus was niet zo praktisch geweest ;) Dus nu wachten tot mijn ongesteldheid voorbij is en dan kunnen we weer aan de gang, haha.

Iemand vroeg laatst (sorry weet niet meer wie) of de ongesteldheid nu erger is. Wat mij betreft is het nu minder heftig en minder lang (was tenminste de vorige keer zo). Als ik nu menstruatiepijn heb, doet het ook wel écht zeer, en heb meer last van pijn in mijn onderrug. Maar over het algemeen ervaar ik het als minder erg dan tijdens het slikken van de pil! :)
 
Wat jammer voor degene die een negatieve test hadden maar misschien Idd toch te vroeg. Daarom haal ik nog geen testen in huis. Weet dat ik me dan niet kan bedwingen..
 
Terug
Bovenaan