Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Eej me bericht is maar half...

Ik probeer het een beetje los te laten. Zal alleen wel blij zijn als mijn ongesteld er is maandag. Is toch een teken dat mijn lichaam weer werkt. Liep gisteren met de honden in het bos en werd ineens heel duizelig misselijk en ging zweten. Is niks voor mij dus schrok er ff van. Had het gevoel dat ik zou flauwvallen voor ik weer bij de auto was. Kent iemand dit??
 
Hey Ansje,

Ik heb er ook veel last van sinds ik gestopt ben met de pil in januari.. Eigenlijk is het bij mij nu een aantal dagen voor mijn menstruatie (die morgen zou moeten komen) veel erger geworden. Zeker als ik aan het werk ben, ben thuisverpleegkundige dus bij zware inspanningen in combinatie van een te warme badkamer heb ik het ook heel erg! Echt vervelend hoor..
 
Eej jojog

Wat fijn om toch te zien dat iemand anders het ook heeft. Aangezien wij beide ongeveer op dezelfde tijd zijn gestopt en tegen ongesteldheid aankomen neem ik aan dat het er dan maar bij hoort maar vervelend is het zeker!! Ik dacht hier lig ik straks en er loopt bijna nooit iemand. Toch beetje lullig haha wist niet hoe snel ik bij de auto moest komen.
 
Hier ook een negatieve test vanmorgen. Hoopte zo voor de carnaval duidelijkheid te hebben.. Maar helaas weten we nog niks..

Afgelopen 2 dagen wel buikpijn en rugpijn gehad alsof ik ongesteld moest worden, maar daar is nu echt niets van te bekennen!

Sinds vanmiddag zelfs misselijk, dus zou het dan misschien toch raak zijn? Wordt gek van die onzekerheid!

Blij te lezen dat ik niet de enige ben ;) hopelijk dit weekend meer duidelijkheid voor iedereen!
 
Hoihoi!

Morgen mijn nog, ik vind het toch wel spannend, ik had vanavond tijdens mijn werk echt last van mijn onderbuik, hij is gespannen, trekkend gevoel en hard. Ik heb dit nog nooit gevoeld voor ik ongesteld moet worden. Ik kan hem ook niet goed meer intrekken, terwijl ik dat vroeger wel meermaals deed. Ik ben ook niet dik van mezelf maar nu lijkt het net of ik 2a3 maand zwanger ben!

Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden, ben ook helemaal niet chagrijnig terwijl ik anders echt een bitch ben als ik ongesteld moet worden ( sorry voor mijn taalgebruik:) )

Ik had me voorgenomen om zaterdag pas te testen maar ik weet niet dat me dat gaat lukken :D Ik houd jullie zeker op de hoogte ;)
 
Zuster90: het kan indd nogsteeds! Moeilijk he, die onzekerheid en dat wachten..

Jojo: En? Heb je al weer getest? Jij hebt wel echt veel sympomen zeg..

Ik heb maandag mijn nod maar sinds gister af en toe al ongesteldheids krampen & enorm vaak plassen! Word er gek van haha! Ben daardoor wel bang dat ik weer gewoon ongesteld ga worden :-( Maarja.. We wachten maar weer af :)
 
Terug
Bovenaan