Stoppen met de pil vanaf januari 2017

En jojog ik ben heel erg benieuwd naar je test.. Wie weet!  Bij mij zit het er denk ik ook aan te komen nona nona. Werd al chagrijnig wakker van de wekker vanmorgen. Heb ik anders nooit! S'ochtends ook wel krampen. Dan denk ik laat t nu maar gewoon komen ook!
 
Jaaa indd Ansje! Je kan het maar gehad hebben ;-) Ik was vandaag ook mega moe, het idee dat ik de hele dag had kunnen slapen!

Naja, we hebben nog kans.. :-D
 
Hoi allemaal.

Voor die gene die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd!

Voor die gene die een negatieve test hadden veel geluk de volgende keer!

Ik had volgens de kalender 22e mijn eisprong. Veel 'geklust' de dagen ervoor en diezelfde dag. Mijn nod is op 4 maart spannend dus!

Ik merk dat mijn vriend er drukker mee is dat ik soms. Ik wil er niet teveel over nadenken en dat ik valse hoop krijg. Mijn vriend heeft nog liever dat ik gisteren zwanger was als vandaag.

We waren op vakantie met mijn familie en mijn vriend kon niet meer voor zich houden. Toch mijn ouders maar verteld. Reageerden gelukkig positief!

Nu maar wachten op de nod... hopelijk blijf ik er relaxed onder.

Gr.
 
Vanmorgen ongesteld geworden, een cyclus van 29 dagen.. Niet slecht vind ik zo voor de eerste keer!

Ik ben wel blij dat ik gewoon ongesteld geworden ben, zonder negatieve test in handen, dat is toch minder teleurstellend..

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
 
Zeker niet slecht voor een eerste keer jojog! Ik hoop er ook op. Dan maar niet gelijk de eerste keer zwanger. Eerst maar weten dat alles werkt en dan door naar de volgende ronde!!
 
Dit wordt ronde 1.. zit nu in de vruchtbare dagen.. Dus we kunnen er tegenaan!

Vandaag zijn de zwangerschapstesten binnen gekomen, hoop dat ik er snel 1 mag gebruiken  haha.

Is er al nog iemand die wachten op zijn NOD?

 
Terug
Bovenaan