Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@JojoG: wat jammer, wel fijn om indd te weten dat alles werkt. En een cyclus van 29 dagen is helemaal niet slecht!

@Isayez: jij hebt een gezellig weekend dus haha! :-D Heb je ovulatietesten gebruikt of vertrouw je op je cyclus? Ik heb maandag mijn nod.. ;-)
 
Ik maak geen gebruik van ovulatie testen. Ik heb een app die het gemiddelde aangeeft. En merk nu weer dat cervixslijm dus daarom denk ik het haha.. wanneer we na een half jaar nog geen positieve test hebben, wil ik wel ovulatie testen gaan gebruiken.

Spannend!! Voel je al iets? En wordt dit je eerste menstruatie? Wanneer ben je van plan om te gaan testen?
 
Groot gelijk! Ik heb ook zo'n app, echt ideaal!

Dit word mijn 2e 'echte' menstruatie na het stoppen. Eigenlijk heb ik helemaal geen sympomen.. Geen gevoelige borsten of i.d. en sinds donderdag al af en toe menstruatie krampen dus denk datk gewoon ongesteld ga worden.

Moet wel zeggen dat ik er nu veel rustiger onder ben. Ik wil het natuurlijk nogsteeds mega graag maar de 1e maand dacht ik bij ieder rommeltje in mn buik dat het raak was..

Ik ga proberen woensdag pas te testen als ik dan nog niet ongesteld ben.. Vraag me af of ik het volhou maargoed.. ;-)
 
Ik gebruik ook geen ovulatietesten isayez. We zien het allemaal wel! Kunnen we altijd later nog gebruiken. Ik heb ook maandag mijn nod. De eerste keer maar verwacht er niks van. Me hele lijf doet zoiezo al raar en eerst dacht ik nog  zou het.. haha maar nu laat ik het iets meer los. Al zou het wel leuk zijn. Je weet maar nooit nona nona, je hoeft nog niks te voelen. Ik hoop het voor je.
 
Ik ben wel aan de ovulatietesten gegaan. Het is pas de tweede ronde, maar wil graag weten wanneer mijn ei komt (of mn app klopt zeg maar). Dus vooralsnog ff 1 maandje. Maar misschien is het dan ook niet meer nodg, haha!
 
Ik heb afgelopen maand ook ovulatietesten gebruikt Nena. Mijn app klopte precies! De testen waren eigenlijk overbodig, kon het aan mijn lichaam voelen wanneer mijn ei was.. Wanneer zou je volgens de app je ei hebben?
 
Dat weet ik niet precies. Vroeger had ik voor ik de pil ging slikken een cyclus van 30/31 dagen, maar nu is het vooralsnog onregelematig. Vorige ronde bijv. 42 dagen. Ik heb de app nu op 30 dagen ingesteld, dan zou m ei komende week zijn
 
Oke, handig dat je nog weet wat he cyclus was voor je met de pil begon! Ik begon op mijn 14e met de pil en heb geen idee wat mijn cyclus daarvoor was.

De 1e ronde was mijn cyclus 28 dagen, als dat deze maand weer zou zijn zou ik vandaag ongesteld moeten worden.. Nu ben ik toch behoorlijk zenuwachtig haha! Nadeel van die zenuwen is dat mn menstruatie daardoor uit kan blijven.. Wat een ellende dat wachten.. :-(
 
Terug
Bovenaan