Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Spannend Nonanona! Als ik dezelfde cyclus zou hebben als vorige keer zou ik ook vandaag ongesteld moeten worden maar er is nog niets te bekennen! Denk zelf dat ik afgelopen zaterdag 2 weken geleden m'n eisprong heb gehad maar ben daar niet zeker van. Heb me ook voorgenomen woensdag te testen. En Ansje123, weet jij al meer?

JojoG jammer dat je niet zwanger bent maar fijn dat alles werkt en dat je cyclus netjes 29 dagen is!
 
Oooh zuster spannend he!! Bij mij ook nog niks te bekennen.. De hoop word steeds groter!!

Hoop niet dat ik alsnog ongesteld word, zou echt eeb mega teleurstelling zijn!!

Hou je ons op de hoogte Zuster? :)
 
Wat jammer nona nona. Blijft dan een teleurstelling. Kan het niet net nog wat vroeg zijn? Was vandaag je nod dag? Spannend zuster!! We blijven duimen. Ik heb vandaag nog nergens last van. Vanochtend wat misselijk en met lange tanden zitten ontbijten maar dat zegt ook niks heb ik wel gezien bij meerdere.. ik wacht het gewoon nog ff af. Omdat het mijn eerste ronde is weet ik gewoon niet wat ik moet verwachten. Krampen soms wel dus denk dat ik gewoon ongesteld word maar wanneer.. mocht t deze week nog niet zo zijn dan test ik later misschien nog wel.
 
<p style="text-align: left;">Wat ontzettend jammer Nona Nona!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Ik zit alleen nog maar op dag 14 van de cyclus... Ik hoopte eigenlijk deze week mn ei te hebben. Ik twijfel nog of het echt doorzet. Vorige periode had ik dat ook al. Zou dat door het ontpillen komen?</p>
 
Ansje: het is zeker een teleustelling! Heb nog wel (misschien valse) hoop omdat ik op internet ook verhalen lees van meiden die pas na een week positief testen! Jaa gister was mijn nod indd! Echt zo zenuwslopen he, dat wachten!

Nena: dat is wel heel snel.. ik wil je geen valse hoop geven maar kan het geen innestelingsbloeding zijn?
 
Nou dames, de rode duivels zijn gekomen! :-( Zelden zo teleurgesteld geweest in mijn lichaam..!

Succes voor de dames die nog wachten! :)
 
Wat jammer nona nona! Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling is!! Op naar weer een nieuwe ronde.

T zet je wel aan 't denken. T lijkt wel of degene die er zo bewust mee bezig zijn en over nagedacht hebben er dan langer mee bezig zijn als mensen die bijvoorbeeld 1x een pil vergeten of er helemaal niet mee bezig zijn en niet eens voor zichzelf zorgen. Besef je wel hoe wonderlijk het is. Een zwangerschap!

Ik heb geen idee nena, i's wel een hele korte cyclus. Misschien is je lichaam Idd nog wel aan 't zoeken. En misschien innesteling??
 
Terug
Bovenaan