Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Wat een spanning hier!! Helaas nog geen zwangerschap!

Ik zou vandaag volgens app mijn eisprong hebben.. maar denk dat deze maand niks wordt.. vriend is nog steeds ziek dus weinig seks op het moment.. Dus ga er eigenlijk vanuit dat ik over 2.5 week ongesteld word

Maar dat geeft niks we hebben geen haast haha het ermee bezig zijn is al een hele stap voor mijn gevoel haha.

Hoop dat er hele vruchtbare maanden aankomen voor ieder van ons!
 
Ja echt he Ansje.. Dat idee heb ik ook!! Je hoort zoveel over ongeplande zwangerschappen van mensen die er helemaal niet mee bezig zijn.. Ongezond leven & drinken enzo..
 
Ik ken het or isayez. Mijn man is volgende maand 4 weken weg haha dat word niks tenzij het er zelf invliegen.  Dan maar ff niet maar toch denk je ff van shit.. dat word niks.

Ja t is echt zo nonanona. Net alsof dat invloed heeft haha maar dat is natuurlijk onzin.
 
Wat jammer Nona Nona! Maar je weet wel dat alles werkt. Het idd niet zo makkelijk als het lijkt om zo 123 gelijk zwanger te worden. Er komen nog wat berekeningen bij kijken het lijkt bijna Wiskunde! :p haha je snapt idd niet waarom sommige perongeluk zwanger worden dat lijkt bijna onmogelijk!

@ Nena158 het kan het ontpillen zijn maar kan ook een innestelling zijn zoals Nona Nona en Ansje zeggen. Ligt eraan hoeveel het is.

 
Hoi Bobo90. De bloeding is vandaag weer gestopt. Voor innesteling lijkt het me te vroeg. Dan zou ik mn ei een paar dagen na mn ongesteld zijn geweest. Ik denk dat mn cyclus gewoon nog niet op orde is. Wel lastig, want nu weet ik echt niet meer mn ei is of mn volgende menstruatie komt. Ik ga t wel zien, de komende dagen maar ff focussen op andere dingen.
 
Wat raar Nena! Zou zo ook niet goed weten wat het zou kunnen zijn.. Wel vervelend!

En balen Nonanona! Snap dat je teleurgesteld bent.. Maar wel weer een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
<p style="text-align: left;">Hier nog steeds niet ongesteld.. Vanmorgen weer en test gedaan en weer negatief.. Hoop dat ik snel en keer positief test of gewoon snel ongesteld word.. Vind dat wachten maar niks.</p>
<p style="text-align: left;">Ben benieuwd hoe het met avl is! Weet je al wat meer?</p>
 
We zijn het gewend isayez. Het is 2x 2 weken dus tussendoor nog een weekje thuis. Weet ook niet goed wanneer te testen.. hoopte maandag ongesteld te worden maar nog steeds niks. Hoeveel dingen ik wel niet gevoeld heb afgelopen weken en nu al 2 dagen rustig. Vervelend dat wachten. Aangezien het de eerste ronde is weet ik ook me cyclus niet. Denk dat het gewoon allemaal niet helemaal klopt nog. Vervelend eej zuster en nena.ach we zitten in ieder geval allemaal in t zelfde schuitje haha
 
Terug
Bovenaan