Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Heey meiden,

Ik wil ook graag meeschrijven =).

Wij gaan ook voor ons 1e kindje. Mijn laaste pil heb ik op 30 december geslikt. (Microgynon 50) Als mijn cyclus klopt heb ik rond 17 januari mijn eisprong gehad.. Spannend hoor!

Ik hoop dat iedereen snel een positieve test heeft! :)
 
He wat leuk dat er zoveel meekletsen. Ik heb 2 feb mijn Nod ... pff wat duurt wachten lang haha.

Bij steken in je onderbuik zou je idd kunnen denken aan een eisprong of innesteling? Haha

Ik merk zelf dat ik er ook erg op let wat ik allemaal voel in mn lichaam maar bij de eerste had ik het pas na 10 weken door dat ik zwanger was ghehe.

Heeft iemand al bijna verwachtte NOD?



 
Haha ja dat wachten duurt echt lang! Ik herken het .. ;)

Volgens mijn cycluskalender app zou ik op 31 januari ongesteld moeten worden maar aangezien dit de 1e keer na het stoppen met de pil moet worden is het afwachten.

Ik heb ook erg last van steken in mijn buik maar ook van een opgezette buik en hoofdpijn. Herkent iemand dat?
 
He Hoi ,

Wat leuk dat er zoon forum is .

Ik op 6 Januari gestopt met de nuvaring.

Ik en me vriend zijn 28 en 29 jaar.

Ik ben erg benieuwd hoe het met de rest van jullie gaat .
 
Hee meiden.. ik begin toch even te twijfelen.. ik heb vorige maand de spiraal laten verwijderen en ongesteld geworden, duurde best wel wat dagen.. nu na 24 dagen vanaf eerste ongesteldheid ineens (sorry voor vieze details) een soort van bruine smurrie.. ik dacht zal ongesteldheid zijn alleen het was maar 1 tampon vol en de dag erna nog een klein beetje.. Hmm korte ongesteldheid deze keer? M'n buik rommelt ook aan alle kanten (buitenlands eten?) hoofdpijn (warmte in het land?) en tijdens de vlucht een paar dagen geleden heb ik een hele tijd om een filmpje wat helemaal niet emotioneel was een hele tijd zitten huilen.. (vermoeidheid?) en de dag tijdens dag gekke goedje was ik niet te genieten.. mijn vriend zei nou zo ken ik je niet, wat is er? Volgende avond weer huilen (heimwee?) Oke ik heb dus overal een verklaring voor maar ben mezelf ook gek aan het maken.. ik durf echt niet te testen omdat ik denk dat hij sowieso negatief zal zijn.. Wou even mijn verhaal kwijt sorry haha.. Hoe gaat het met jullie?
 
Hallo Chantal P,

Ik ben momenteel erg moe en misselijk  maar moet in een van deze dagen me eisprong nog krijgen .zelf vind ik het nog te vroeg om te testen en wacht ik mijn volgende menstruatie af .
 
Hoi meiden,

hier over 6 dagen mijn nod. Had al stiekem zo'n test gedaan die je 5 dagen voor je menstruatie kan doen en natuurlijk negatief. Ik ben van plan om de test 25 januari te doen omdat mijn vriend en ik dan 6 jaar een relatie hebben dus hopen dat  ik hem leuk nieuws kan geven. Verder best wel wat kwaaltjes. Maar of dat nou ontpillen is of zwanger geen idee.

Verder nog mensen die binnenkort mogen testen?
 
Chantal P

als ik het goed begrijp ben je op vakantie? Hier is het namelijk niet warm haha. Maar een andere omgeving en temperatuur kan veel met je doen!
 
Terug
Bovenaan