Hee meiden.. ik begin toch even te twijfelen.. ik heb vorige maand de spiraal laten verwijderen en ongesteld geworden, duurde best wel wat dagen.. nu na 24 dagen vanaf eerste ongesteldheid ineens (sorry voor vieze details) een soort van bruine smurrie.. ik dacht zal ongesteldheid zijn alleen het was maar 1 tampon vol en de dag erna nog een klein beetje.. Hmm korte ongesteldheid deze keer? M'n buik rommelt ook aan alle kanten (buitenlands eten?) hoofdpijn (warmte in het land?) en tijdens de vlucht een paar dagen geleden heb ik een hele tijd om een filmpje wat helemaal niet emotioneel was een hele tijd zitten huilen.. (vermoeidheid?) en de dag tijdens dag gekke goedje was ik niet te genieten.. mijn vriend zei nou zo ken ik je niet, wat is er? Volgende avond weer huilen (heimwee?) Oke ik heb dus overal een verklaring voor maar ben mezelf ook gek aan het maken.. ik durf echt niet te testen omdat ik denk dat hij sowieso negatief zal zijn.. Wou even mijn verhaal kwijt sorry haha.. Hoe gaat het met jullie?