Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Vandaag dag 31 van mijn cyclus en nog niet ongesteld. Zojuist ff een test gedaan (ik kon niet wachten haha), maar die is helaas negatief. Wel ontzettend last van mn rug. Ik hoop dat het de menstruatie is die eraan komt. Kunnen we op naar de volgende ronde.

Dan hoop ik het wat meer los te laten. Wil ook ff geen ovulatietesten meer doen enzo. Hebben jullie nog andere tips om er relaxter in te staan?
 
Balen Roxy.. hopen dat je snel een beetje een regelmatige cyclus krijgt zodat je beter weet waar je aan toe bent.

Jasmijn, zelf geen ervaring met ovulatie testen, maar wat ik ondertussen heb gelezen is hoe donkerder de streep hoe dichter bij je eisprong. Ben benieuwd naar wat de ovulatietest morgen aan geeft.



Avl, ik wist zelf ook voor m'n test al voor 99,9% zeker dat ik zwanger was. Vond het zelfs eng dat ik er zo zeker van was haha! Dus wie weet zegt het wel iets! Ik hoop het voor je! Ik ben trouwens 27, maar weet niet hoe oud jij bent..

Rosa, wij hebben het nog niemand verteld. We hebben nu besloten onze ouders en broers en zussen het te vertellen na de eerste echo. Mijn man is een paar dagen daarna jarig dus vonden we wel een leuk moment.  Verder wachten we denk ik nog langer met vertellen tot ongeveer 12 weken. Toch wat meer zekerheid dan. Moet wel zeggen dat in het super moeilijk vind om niks te zeggen zo lang...

En misschien een geruststelling Rosa, ik heb ook een keer gevoeld alsof ik ongesteld moest worden, hield een paar uur aan. Denk achteraf dat dat de innesteling is geweest. Dus er is nog hoop!!

Er komt een spannend weekend aan waarin een aantal van jullie gaan testen! Ben heel benieuwd!
 
Hallo allemaal

<span style="line-height: 1.5;">iedereen die zwanger is gefeliciteerd!! Geniet ervan!</span>

Ik gebruik deze maand wel ovulatietesten om te kijken wat ik allemaal voel rond de eisprong. Omdat voorgaande maanden niks heb gevoeld. Vandaag 1 gedaan en 2 gelijke strepen. En voel niks. Maar misschien dat nog komt. Mijn ongesteldheid is onregelmatig eerste maand 28 dagen en 2de maand 31.

Nu maar gewoon weer afwachten en lekker blijven door oefenen we moeten er wel van blijven genieten ;)

 
Vorige keer cyclus van 31 dagen... en zou dan nu ongesteld moeten worden... maar nog steeds niks!....

Nog steeds af en toe flinke pijnscheuten bij hoesten en niezen en af en toe lijk ik menstruatie krampen te hebben (hele week al af en toe ) maar verder merk ik niks..
 
Vandaag weer een ovulatietest gedaan, maar duidelijk bijna geen streep meer. Ik denk dan dat ik gister of eergister op een ander moment van de dag op mn piek zat dan ik getest heb. Nu maar even een paar weken afwachten of ik ongesteld zal worden. De tijd kan niet snel genoeg gaan haha ;)

Linny1988, ik voelde mij eigenlijk ook niet echt anders toen ik strepen zag op mn ovulatietest. Had dat slijm wel de eerste dag dat de test 2 strepen aangaf maar aan de andere kant had ik dat slijm bijv 4 dagen daarvoor ook terwijl toen de test negatief was.

Voor de meiden die gaan testen dit weekend, heel veel succes! Ik ben benieuwd!!
 
Hee meiden,

Ik merkte ook niks aan mijn lichaam en omdat de ovulatietesten negatief waren vroeg ik mezelf af of er überhaupt wel een eisprong was, haha. Ik denk dat het per persoon verschilt of je iets merkt of niet. Spannend hoor Jasmijn, nog even afwachten dus!

Zuster, wanneer mag je voor de eerste echo? En hoever ben je nu? Sorry misschien heb je het al verteld en heb ik er overheen gelezen.

Rosa, inmiddels al een menstruatie of ga je over een paar dagen weer testen? Vervelend hoor zo'n lange en onregelmatige cyclus, ik had de eerste maand een cyclus van 24 dagen en de tweede maand 26 dagen, dus ik ben uitgegaan van gemiddeld 25 dagen maar het was al raak ;-) Ik heb tot de 27e of 28e dag gewacht met testen omdat ik bang was dat hij negatief zou zijn, ookal vermoedde ik niks haha. Gelukkig worden mijn stemmingswisselingen minder! Na een klein voorval op mijn werk had ik wel tranen in mijn ogen terwijl ik normaal mijn schouders zou hebben opgetild, als er iets is ben ik sneller pissed of maar opzich heb ik het wel onder controle ;-) Ik ben nu vooral heeel moe haha..

Meiden die dit weekend gaan testen, ik duim voor jullie! Zou leuk zijn :)
 
Spannend isayez, ben benieuwd.

GELUKKIG niet meer boven de wc gehangen hier. Fjoew. Af en toe wel nog vlagen beetje misselijk en af en toe duizelig.  Verder ook niet super veel kwaaltjes, wel dat ik een gevoelige onderbuik heb en weinig eetlust. Maar die dingen zouden er ook mee te maken kunnen hebben dat ik af en toe nog misselijk ben. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.

Kwam er vanmiddag achter dat ik geen testen meer had liggen dus dat word morgen even naar de winkel. Dus morgen ochtend testen zal het niet meer worden. Denk dat het zondag ochtend word, of misschien met mijn ongeduld morgen middag. Vind dat ik het al aardig vol heb gehouden.

zuster, o dan was iemand anders dat, Ik ben 22. Hoe gaat het verder met je? Laten we hopen dat het dan bij mij ook eindigd met een positieve test.

 
<p style="text-align: left;">Dames vanmorgen om 6 uur getest...!!! Ondanks dat ik geen kwalen heb... Op een paar krampjes na...</p>
<p style="text-align: left;">Ik begin alweer te twijfelen of ik wel moest testen... maar goed toch gedaan.. Ik ben zwanger!</p>
 
Terug
Bovenaan