Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Gefeliciteerd isayez!! Wat leuk om te lezen dat het al bij een aantal is gelukt en nog zo snel ook.

Succes jojog  je hoeft niks te voelen
 
Oh me post is maar half.

Ik heb vanochtend duidelijk me eisprong gevoeld. Dat deed echt pijn. Lag op de wc vloer van de krampen en ging ervan zweten en werd misselijk. Duurt maar min of 10 maar dan denk ik jeetje dat elke keer. Vorige maand ook ongeveer hetzelfde gevoeld dus het moet het wel zijn. Eergisteren hebben we sex gehad maar gisteren begonnen de krampen al en dan staat me hoofd er niet na. Ik merk wel dat het absoluut geen moeten moet zijn. Laten het maar op da beloop en die ene keer moet ook voldoende zijn. Iemand die het herkent?
 
Gefeliciteerd isayez, wat super leuk!

chantal p, nog niet getest. Ben zo bang voor een wit vlakje haha, denk dat ik wacht of dat ik ongesteld word haha. Toch ga ik nu steeds meer twijfelen. Maar hoop echt zo dat het raak is.
 
Ja super snel hier! Had ook eigenlijk geen symptomen.

Al voel ik sinds gisteren wel een naar gevoel aan buitenkant van mijn borsten

Hoop dat er snel een volgende volgt
 
Hoi allemaal,

Ik heb nog niet alle berichten gelezen maar dat komt nog wel (het zijn er veel haha)

Ik ben 28 en mijn vriend is 39.

Ik heb 3 januari mijn laatste pil geslikt na 12 jaar anticonceptie gebruik. Eerst pil, nooit een stopweek, daarna 5 jaar mirena en daarna weer 1.5 jaar pil doorgeslikt. 7 januari kwam de "menstruatie" op gang en na een cyclus van 31 dagen had ik m'n eerste eigen menstruatie.

Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden en zit nu op dag 41. Testjes zijn negatief maar heb vreselijk veel pijn in m'n borsten, ben al 4 weken misselijk en al 3 weken een vreemde metaalsmaak in m'n mond. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Volgende week weer testen of toch maar de dokter bellen?
 
Hallo allemaal,

Allereerst gefeliciteerd voor diegene die er net achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn!

Ik wil me graag ook aansluiten op dit forum. Ik ben zelf in oktober 2016 gestopt met de pil, maar sinds 1 december zijn we pas bezig. Vanwege een vakantie naar een zika virus gebied mochten we in oktober en november niets onveilig doen. Ik was al actief op dit forum, maar in het topic met de meiden die in oktober zijn gestopt met de pil is bijna iedereen al zwanger en daarom is die niet meer echt actief.

Ik zit nu op dag 9 van ronde 5. Afgelopen ronde dacht ik echt dat het raak was, had innestelingsbloed en vanaf dat moment steeds steken rechts onderin, maar helaas had mijn lichaam me goed voor de gek gehouden en werd ik vorig weekend toch ongesteld. Op naar een nieuwe ronde!

Ik ben trouwens 27 en mijn vriend is 28.
 
Gefeliciteerd Blom25!

Ansje123 ik herken het niet echt wel dat ik een beetje misselijk ben rond de eisprongvdus het zou daar wel te maken mee hebben.

Welkom Svlok leuk dat je, je hier bij ons aansluit hier zijn vol actief op het forum aan schrijven zoals je kunt zien :p balen is dat als je lichaam je zo voor de gek kan houden zeker als je ook nog een bloeding hebt gehad. Je gaat ook op alles letten natuurlijk. Maar een nieuwe ronde is nieuwe kansen!!

Avl ik vindt het ook spannend want wat als morgen mijn test negatief is. Dan klopt mijn cyclus niet meer en moet ik weer wachten wanneer ik ongie ga worden en dan weer opnieuw berekenen wanneer mijn eisprong zou zijn. Ik zou denk ik best balen. Wanneer zou jij ongesteld moeten worden volgens je cyclus? Niet dat je te lang gaat wachten ;p
 
Hè blom! Volgens heb ik je al keertje gefeliciteerd in het begin. Maar voor de zekerheid nogmaals: gefeliciteerd!

Ansje, wat goed dat je zo goed voelt. En nu afwachten!

Avl! Ja ik snap je. Zo'n wit vlak is helemaal niets.

Bobo, spannend hoor morgen! Is inderdaad irritant als je eigen berekeningen niet meer kloppen. Bij is het nu namelijk ook alles behalve logisch!

Welkom svlok! Gezellig! Hopelijk voor jou ook snel raak! Wel maar als je er echt van overtuigd bent en dan ongesteld wordt. Andersom zou pas leuk zijn!

Robje, wat raar! Zeker met al die symptomen! Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik heb wel begrepen dat na stoppen met pil het lang onregelmatig kan zin. Dus wat dat betreft zou ik geduld proberen te hebben, maar juist door die klachten kan ik me voorstellen dat nog een keer test en als negatief overlegd met de huisarts.

Dames die bijna NOD hebben: succes!
 
Terug
Bovenaan