Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Isayez, gefeliciteerd!! Wat goed nieuws! Hopen dat nog meer volgen dit weekend.

Ik zelf zit nu op dag 33 en nog niets. Donderdagavond wel getest, maar die was negatief. Ik wil het morgenochtend nog maar ns proberen.
 
Gefeliciteerd Isayez!! Wat leuk!!

Avl jij maakt het wel heel spannend! Dat je nog kan wachten! Haha

Voor de rest die negatief hebben getest maar nog niet ongie zijn kan het nog steeds misschien iets te vroeg getest;) Ik blijf positief denken!

Ik denk dat de eerste maanden de cyclussen allemaal wel een beetje zullen verschillen zeker als je net gestopt bent met de pil..

Donderdag was mijn nod volgens mijn vorige cyclus van 28 dagen ik zit nu op dag 30 en nog steeds niet ongesteld ook geen ongesteldheids krampen. Wel wat gerommel in mijn buik maar verder niet. Dus ga ik maandag testen dan zit ik op dag 32. Ik begin het nu wel spannend te vinden :p

 
Wauw Isayez! Gefeliciteerd!! Super zeg!

Chantal, ik heb 3 april de eerste echo. Super spannend!! Maar duurt nog zo lang... Ben nu denken ik 5 weken en een paar dagen. Weet het niet precies.

Avl, poeh jij houdt het spannend haha! Ben heel benieuwd!

Met mij gaat het verder goed. Bijna nergens last van, gevoelige/pijnlijke borsten en beetje moe. Ben iig helemaal niet misselijk! Als het steeds zo mag blijven gaan teken ik ervoor!!

 
Isayez! Gefeliciteerd! Wauw! Wat een leuk nieuws! In de 2 ronde al! Wat een geluk! Geniet ervan. Hopelijk blijf je goed voelen.

Wie weet volgen nog meer met goed nieuws dit weekend!

Zo te lezen kan het nog bij bobo, avl, girafje, nena. Ben benieuwd! Ik duim voor jullie!

Linny: doe onregelmatigheid valt nog best mee. Fijn dat je direct je ovulatie hebt kunnen vinden! En inderdaad vooral ook blijven genieten!

Hier dag 35 en niets bijzonders. Donderdag getest en toen negatief. Dinsdag zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, dus dan wil ik nog een keertje testen als ik nog steeds ongesteld ben. Beetje lastig dat ik niet weet wanneer ovulatie was. Oefening in geduld.

Fijn weekend!

 
@ Isayez: gefeliciteerd! Geweldig nieuws!

Ik lees veel mee op dit topic maar heb niet altijd de tijd om te reageren :).

Mijn nod is 22 maart, ik voel nog helemaal niets dus ik verwacht dat ik gewoon ongesteld word. In tegenstelling tot vorige maand toen had ik alle symptomen van een zwangerschap :').

Mijn duimen staan voor de andere die hun nod nog verwachten ook omhoog! :) Succes
 
Iedereen bedankt!

Heb vandaag 2 vriendinnen ingelicht en gaan straks naar mijn schoonmoeder toe. Het is allemaal nog zo onwerkelijk de eerste ronde meteen raak... Ik had beetje ingepland minimaal 3 maanden..  maar dit is echt super nieuws. Heb net ook nog een clearblue test gedaan, die was 2-3 aan dus 4 a 5 weken nu
 
Gefeliciteerd Isayez!!

Wij hebben al eerder gesproken in deze topic. Heb al een tijd nergens meer op gereageerd.

Zaterdag 25 februari had ik een positieve test, al in ronde 2. :) Bij jou ook snel gegaan Isayez!

Ik had eerst voornamelijke pijnlijke borsten en nu helaas sinds aantal dagen erg misselijk.

Ben nu zo'n 7 weken zwanger.

Zuster90 ook gefeliciteerd!!

En voor de rest: ik duim voor jullie!
 
Gefeliciteerd Isayez! En Blom25 jij ook gefeliciteerd! Weet je al wanneer je een eerste echo hebt?

Leuk dat het zo snel gaat, ik hoop dat er bij meerderen deze of volgende maand een leuk bericht verschijnt! Avl heb jij inmiddels al getest? Je houd het wel spannend hoor!
 
Terug
Bovenaan