Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Avl, hoe houd je het vol? Haha. ik had ook een paar dagen gewacht en durfde slecht.. Toen ik een licht streepje zag kon ik het ook niet geloven en 4 testen later dus wel, als ik jou was zou ik toch even testen want je hebt wel echte symptomen!

Robje, vreemd. Misschien kan de huisarts voor je testen? Lijkt me ook vreemde manier van ''ontpillen'' of in jouw geval wennen aan de je lijf het zelf moet doen. Ik ben 21 en heb 5 jaar de pil gehad en 3 jaar mirena maar mijn lijf heeft het gelijk goed opgepakt :)

 
Rosa82, ik heb toevallig vanochtend getest en dat was de 3e in 9 dagen. Ik voel me al sinds het stoppen met de pil misselijk en de huisarts kan niks voor me doen. Dus ik ben al 2.5 maand ziek, vreselijk! Alleen toen ik de eerste keer echt ongesteld werd waren de klachten weg.

Die metaalsmaak is vooral heel raar en heb gelezen dat dit een pril symptoom is. Ik doe donderdag nog een test en als die weer negatief is ga ik de huisarts bellen. En dan zit ik op dag 46. Hopelijk is dat een reden om bloed te prikken. Wie weet is er wel iets anders aan de hand
 
Rosa, ja andersom zal leuker zijn inderdaad, maar we gaan het mee maken deze ronde.

Robje, hopelijk mag je bloedprikken. Is toch wel fijn om te weten waar je aan toe bent.
 
@Blom: gefeliciteerd!

@svlok: ik denk dat ik jou op een andere topic ook al ben tegen gekomen :) maar welkom!

@robje: wat gek! Ik heb er eigenlijk alleen maar last van gehad in de maand dat ik met de pil gestopt ben. Nu is alles heel normaal. Hopelijk mag je bloed laten prikken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

@avl: voor jou word het nu toch heel spannend!

Ik had tot gisteren eigenlijk niets van symptomen, sinds gisterenavond enorm pijnlijke boobs gekregen, en echt pijnlijk! Vooral aan de zijkant. Dat had ik vorige keer ook niet, toen waren ze wel gevoelig maar deden geen pijn.. Nou ja afwachten tot woensdag! Lijkt nu wel een eeuwigheid te duren..
 
Svlok, ik hoop het ook. Ik heb verhalen van vrouwen gelezen die steeds negatief testten en dat de bloedtest wel positief is. Mijn huisarts is nogal een rare want vlak voor ik die metaalsmaak kreeg had ik hem al gebeld en werd me verteld dat het gewoon ontpillen is en ik goed moet eten, drinken en rust moet nemen.....kan ik niks mee.

Maar ik las bij jou dat jouw lichaam ook tegenovergestelde signalen gaf en je toch ongesteld werd? Frustrerend!
 
@JoJoG spannend! Hopelijk hou je een positieve test in je handen volgende week ;-)

Bij mij zijn de symptomen erger dan vorige keer. Voel ook al 2 dagen gerommel in m'n buik maar geen extreme kramp zoals vorige keer. Ik wil gewoon uitsluitsel! Dan liever snel ongesteld en voor ronde 2 gaan
 
JoJoG, klopt inderdaad in het wachten op nod, bedankt :D Spannend de komende dagen voor jou.

Robje, dat klopt inderdaad. Had de steken sinds de innesteling, een warme buik, afkeer voor drinken en voedsel, kon niet meer goed tegen geuren, was extreem misselijk. 2 dagen voor mijn nod had ik geen warme buik meer en was helaas mijn temperatuur gedaald. Ik voelde me totaal anders dan tijdens andere rondes, mijn vriend zei zelfs je bent dit keer echt zwanger, maar helaas.

wanneer is je nod?
 
Terug
Bovenaan