Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Svlok, ai wat een teleurstelling dan zeg! Ik zou hetzelfde gevoel hebben.

Ik vind het moeilijk inschatten wanneer mijn nod is omdat ik nog maar 1 keer echt ongesteld ben geworden. Maar dat was een cyclus van 31 dagen dus afgaande op weer 31 dagen had ik vrijdag 10 maart ongesteld moeten worden. Het lijkt me zo raar dat het nu langer duurt. 31 dagen tussen de onttrekkingsbloeding en m'n eerste echte menstruatie vond ik netjes gezien ik al 12 jaar niet ongesteld ben geweest. Dus dat het nu zo lang op zich laat wachten vind ik erg frustrerend.
 
Het was zeker een grote teleurstelling. Was vooral teleurgesteld in mezelf en mijn lichaam. Want had wel echt een innesteling en qua temperatuur een innestelingsdip.

Jeetje dat is ook frustrerend voor jou, helemaal omdat de testen negatief zijn. Hopelijk mag je als het nog langer duurt toch bloedprikken of word je snel ongesteld zodat je verder kan gaan.
 
Een vriendin van mij heeft problemen met haar schildklier en ze is inmiddels een expert wat haar hormonen betreft. Ze vermoedt dat er ook iets mis is bij mij en zegt dat ik mss wel blij moet zijn dat het nog niet raak is omdat het belangrijk is dat m'n hormonen op orde zijn. Hopelijk werkt de huisarts volgende week vrijdag mee.

Mijn vriend vindt dat ik er te veel mee bezig ben maar het is moeilijk als je lichaam allerlei signalen afgeeft

Maar svlok niet teleurgesteld zijn in jezelf en je lichaam! We zijn afhankelijk van de natuur
 
Welkom voor de nieuwe! Gezellig

lijkt me echt heel erg frustrerend svlok, dat iedereen in dat forum als zwanger is. Ook wel snel dan toch?

Bobo, ga jij morgen dan testen? Super spannend. Mijn nod is ook morgen.

Haha ik weet het chantalP, ik weet ook niet hoe ik het nog vol moet gaan houden? Maar ik heb me er zo op ingesteld dat het raak was, dat ik nu denk ik banger ben voor de teleurstelling als het niet zo is.

De misselijkheid is afgenomen. Heb het nu alleen sochtend nog maar 5 minuutjes als ik net op sta. Verder nou niet echr super veel "symptomen" meer. Ik heb eigenlijk de dagen door steekjes in mijn liezen, best wel flinke steken en meer plassen.  Ben zo benieuwd. Heb nu eigenlijk het idee dat ik het me allemaal heb verbeeld. Maar vorige maand stond ik er zo nuchter in dat ik me niet kan voorstellen dat ik het me allemaal verbeeld.

dit proces doet gekke dingen met je gedachtes dat is een ding wat zeker is.
 
Jojog wel spannend, je leest overal van alles over pijnlijke borsten. Hoop het voor je!

Robje bij jou lijkt het ook wel heel erg op een zwangerschap.
 
Had een heel verhaal getypt maar zie dat die niet gepost is, dan maar weer opnieuw...

Robje, het is inderdaad belangrijk dat je hormonen eerst op orde zijn voordat je zwanger kan worden. Ik hoop dat je huisarts een beetje mee werkt en dat er inderdaad gekeken wordt wat er aan de hand is.

Helaas ben ik toch teleurgesteld in mijn lichaam. Afgelopen zomer is er een tumor op mijn hypofyse ontdekt. Je hypofyse zorgt onder andere voor de aanmaak van melk als je zwanger bent. Door mijn tumor denkt mijn lichaam dat ik al zwanger ben en heb ik vergelijkbare symptomen, wat niet echt helpt als je ook daadwerkelijk zwanger probeert te worden.

Mijn vriend zegt ook dat ik er teveel mee bezig ben en het meer moet loslaten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Avl, ik vond het ook erg snel, de meeste waren al voor het einde van 2016 zwanger en de laatste zijn in januari en februari gevolgd. Vandaar ook mijn overstap naar dit actieve topic.

Ook spannend voor jou dus, ik ga in ieder geval voor je duimen!
 
Hoi dames



Voor diegene die zwanger zijn  van harte gefeliciteerd!!



Ik wil me ook graag hier aansluit. As woensdag naar gynaecoloog om me spiraal te laten verwijderen. Ovulatietesten zijn al gekocht en ga een maan (cyclus) dagelijks testen. Dit ook omdat ik tijdens mijn spiraal niet ongesteld ben geworden en me HA geeft aan dat het ook nog even kan uitblijven, dit wilt niet zeggen dat ik niet zwanger kan raken. Als ik weet dmv ovulatietesten wanneer me eisprong is dan kan ik me daar iedere maand ongeveer om focussen.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

<span style="line-height: 1.5;">Mijn vriend en ik gaan voor ons 1e kindje ben echt zo benieuwd en vind het echt spannend. Ook wij hopen dat we niet lang hoeven te wachten we zijn niet de meest geduldige personen
 
Robje, echt rot dat je je zo ziek voelt! Hoop dat het snel duidelijk en beter wordt

Ik lees veel dames die vanalles voelen. Hopelijk door zwangerschap.

Svlok, het lijkt me wel echt heftig dat zo te voelen en dan teleurgesteld te worden! Moet je medicijnen gebruiken voor je tumor? Maakt hij prolactine aan? Heeft het invloed op je vruchtbaarheid? Lijkt me heftig.

Jojo, gevoelige borsten is echt wel een van de eerste dingen die je kan merken! Spannend.

En avl jij er al uit wanneer je gaat testen?

Mijn vriend vind ook dat ik er veel mee bezig ben. Hij zegt dan lachend ' je dacht toch niet in 1 keer zwanger te zijn?'. Ahum nee niet gedacht, maar natuurlijk wel gehoopt! Ben begin december met pil gestopt.

Soms denk ik wel eens dat mijn lijf me wil zeggen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en me daarom extra lang laat wachten op mijn menstruatie!
 
Terug
Bovenaan