Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Svlok jeetje ja echt snel. Wel fijn voor ze.

Mijn vriend zeg dat nog net niet. Maar als ik dan in een shopbui ben en dingen wil kopen kijkt hij me wel zo aan van?! Uhh?! En dan ben ik eerst chaggo dat ik niks kan kopen en daarna denk ik oja is misschien toch een beetje raar.

toen het vorige maand niet gelukt was is hij op google gaan zoeken; hoe word je snel zwanger. En wat hij tegen mij zei. Schat in die vruchtbare dinges moet je even 10 min met je kont omhoog gaan liggen. Hahaha vond ik heel schattig en heb maar bedankt voor de tip!

Welkom sharon ben benieuwd wanneer alles op gang komt.

Rosa, ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben. Je leest inderdaad ook vaak dat mensen paar dagen over tijd zijn. Dan gaan testen en een negatieve test zien en dat de menstruatie dan ineens komt. Toch raar hoe het lichaam werkt he?
 
Isayez en Blom25, Gefeliciteerd!!!

En de nieuwe meiden: Welkom! Lets get pregnant!

Svlok en Robje88, Mijn vriend zegt ook dat ik er teveel mee bezig ben, ik heb hier ook een kalender hangen waar ik dan hartjes om de data zet wanneer we geklust hebben zodat als het raak is we dan goed kunnen berekenen welke keer DE keer was. Ik vind dat gewoon leuk en mooi om dat te weten, maar het komt inderdaad wanneer het komt.
 
Robje, hoop toch dat je dan bloed kan laten afnemen zodat je duidelijkheid krijgt. Ja ik ben zwanger! :) A.s. donderdag al een eerste echo.

Avl, snap dat je het spannend vind maar ik denk dat je eerder bevestiging dan teleurstelling zou krijgen, weet je wel waar je aan toe bent.

JoJoG ik hoop het voor je! Gevoelige borsten was ook het eerste wat ik merkte, werd weer minder en nu worden ze weer gevoeliger en ben ook best moe. Verder nog steeds nergens last van, ook mijn humeur wordt beter ;-)

Sharon spannend hoor, zodra je het eenmaal wil ;-)

Svlok jeetje dat is wel heftig! Hoe oud ben je? Snap dat je teleurgesteld bent maar toch moet je proberen te vertrouwen op je lichaam. Wie weet kun je het straks meer ''loslaten'' en zien waar het schip strand, maar snap dat je er door alle signalen erg mee bezig bent.

Fijne avond allemaal!
 
Ik hoef geen test meer te doen ik kreeg vanacht in 1x last van krampen en vanochtend bij het afvegen zag ik bloedverlies :( cyclus is nu dus van 28 naar 32 dagen gegaan. Dan maar opnieuw berekenen en weer wachten. Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Voor de rest ik ga voor jullie duimen!
 
Blom ook gefeliciteerd!! Had er overheen gelezen. Geniet ervan!

Welkom voor alle nieuwe!

Robje wat jammer dat het bij jou zo onduidelijk is. Hopelijk kan je huisarts je toch helpen.

Bobo jammer dat het niet gelukt is deze maand. Valt toch ff tegen Maar zoals je zelf al zegt nieuwe ronde nieuwe kansen!

Jasmijn haha ik begrijp wat je bedoelt. Ik zet het ook op. Wil ook wel weten wanneer het dan de ene keer is geweest dat het raak was en ik denk dat er nog wel meerdere zijn die dat doen.
 
Jammer bobo, gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent. Maar altijd jammer natuurlijk.

Vandaag mijn nod, hier nog niks. Ik wacht het even af.
 
@Svlok, wat een heftig verhaal zeg! Je tumor word toch wel behandeld? En kun je geen begeleiding krijgen met zwanger worden?

@Avl, spannende dag voor jou! En ja mijn lichaam wijst idd op zwangerschap maar heb het idee dat het me voor de gek houdt.

@alle andere meiden, bedankt voor de reacties! Ik gun het niemand zich zo te voelen

Kleine update: vanochtend bij het opstaan is de misselijkheid zo erg geworden dat ik nog net niet met m'n hoofd boven de pot hang. Zojuist de huisarts gebeld, vrijdag heb ik een afspraak ongeacht de uitslag van de test donderdag
 
@Bobo: jammer, maar zoals je zegt nieuwe ronde nieuwe kansen!

@robje: dat klinkt toch echt wel zwanger.. Hopelijk positief nieuws. Ben jij net van de pil af? (sorry als je dat al gezegd hebt, heb ik erover heen gelezen)

@avl: spannend! Ben echt benieuwd :)

 
Terug
Bovenaan