Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@JoJoG, geeft niks! Ik ben bijna 3 maanden van de pil af en tussen mijn ontrekkingsbloeding en eerste echte menstruatie zat 31 dagen. 7 feb was dat en nu nog steeds niet ongesteld en een heleboel klachten en 3 negatieve testen verder
 
Wel fijn robje dat je terecht kan! Ben benieuwd wat er uit kom.

Jojog heb wel het idee als of ik ongesteld moet worden helaas. Als dat zo is dan heeft mijn lichaam me zo voor de gek gehouden, hoe kan je dat dan nog ooit vertrouwen? Maar we zullen zien. Zo ver nog niets te zien.
 
@robje: Ah dan kan het denk ik toch niet aan ontpillen liggen.. Hopelijk snel meer duidelijkheid.

@avl: Ik heb sinds vandaag ook menstruatiekrampen, maar mijn nod is pas 22/23maart.. Dus een beetje vreemd. Mijn borsten doen ook nogaltijd verschrikkelijk veel pijn, zelfs een bh aanhebben doet pijn. Echt niet leuk. En inderdaad zolang je nog niet ongesteld bent, kan het nog he :)
 
Bobo90, jammer dat het niet raak is. Maar nu weet je dat wel in ieder geval en kun je vol goede moed aan de volgende ronde beginnen!

Robje88 ben benieuwd wat de huisarts kan vinden en zoals JoJoG zegt hopelijk snel meer duidelijkheid. Dat zou fijn zijn.

Avl succes morgen of overmorgen!

Ik probeer hier ook erg nuchter in te staan voor zover dat lukt haha. Ik denk namelijk ook wel dat je dingen kunt inbeelden die misschien in mindere mate aanwezig zijn, tenminste zo denk ik bij mezelf. Dan denk ik van ja ik heb een beetje buikpijn maar dat is wellicht gewoon van eten. (al hoop ik natuurlijk wel dat het niet van het eten is ;) )
 
@Robje: Ik lijk hetzelfde te hebben. Ook maar 1x ongesteld geweest sinds ik gestopt ben met de pil. Nu zit ik op dag 35, niet ongesteld, maar ook 2 negatieve testen verder. En ook veel symptonen zoals moe zijn, hoofdpijn rugpijn en steken in mn borsten. Ik ben dan ook erg benieuwd wat je huisarts zegt. Mocht het deze week hier niet veranderen dan maak ik denk ik ook ff een afspraak.

@bobo, bale! Op naar de volgende ronde. @Avl en JojoG spannend!!
 
@JoJoG, Avl en Jasmijn, ja ik ben ook benieuwd want ik ga toch wel rare dingen denken.....dat m'n lichaam me voor de gek houdt of misschien wel pcos o.i.d. Maar ik heb jaren geleden een laproscopie gehad omdat er endometriose vermoed werd maar de arts zei destijds dat alles er prima uitzag en ik zonder problemen zwanger zou kunnen worden

@Nena158, o jee jij zit ook in hetzelfde schuitje dus! Vreselijk hè die onzekerheid? Hoeveel dagen duurde je vorige cyclus?



 
Sharon, welkom en ik hoop dat de ovulatietesten je voldoende inzicht gaan geven. Wat ook erg helpt is temperaturen, alleen moet je dag wel echt elke dag op hetzelfde tijdstip doen.

Rosa, ik slik elke avond voor het slapengaan medicijnen voor mijn tumor. Wanneer ik stop met mijn medicijnen zal mijn prolactinegehalte dusdanig hoog worden dat ik onvruchtbaar wordt. Ik kan daarom niet wachten tot ik zwanger ben en mag stoppen met het slikken van die troep.

Avl, wat lief dat je vriend zo meedenkt en je nog tips geeft ook ;) en blijf je langer liggen?

Chantal, ik ben 27.

He bobo wat vervelend, maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

robje, ik word zeker behandeld, moet elk kwartaal naar het ziekenhuis en van te voren bloedprikken, maar ik word helaas niet begeleid om zwanger te worden. Heb morgen weer een controle in het ziekenhuis en ga daar morgen toch naar vragen. Heb wel van mijn huisarts een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen, maar mijn vriend vind dat we nog tekort bezig zijn om dat traject in te gaan. Volgens mij ziet hij het niet zo zitten om zijn zaakje af te staan...

Morgen ga ik wel langs een verloskundige die kan kijken of mijn eitjes goed groeien en mijn cervixslijm goed genoeg is om zaadjes de juiste kant op te begeleiden. Momenteel heb ik wel last van steken aan mijn rechterkant, dus denk dat mijn eisprong er ieder moment aan zit te komen.

wat fijn dat je langs de huisarts mag Robje!

jojog en nena voor jullie beide erg spannend. Ik duim voor jullie. Hopelijk houdt jullie lichaam je niet voor de gek
 
@Robje: mn eerste ronde  was ook al 42 dagen. Maar iedere ronde heb ik tussen dag 10-18 een paar dagen heel licht bloedverlies.  Dat kan vanalles zijn volgens Google, eisprong, innestelling (niet dus, haha) of uitgestelde menstruatie. Ik ben de draad wat betreft mn cyclus dus echt ff kwijt. Hoop eerlijk gezegd dat ik nu snel ongi wordt. Op naar de volgende ronde. Die onzekerheid is idd niets!
 
Terug
Bovenaan