Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hey Meiden!

Welkom voor de nieuwelingen, leuk dat jullie mee kletsen!

@ Chantal: had je die 'bruine smurrie' de dag van de vliegreis? Want door de luchtdruk kan het ook komen.. Zelfde geldt voor je rommelende darmen (spreek helaas uit ervaring)

Ik ben zelf al 8 dagen overtijd nu, sinds woensdag 1 keer per dag wat bloeddruppels (bruinig) zonder menstruatiepijn (lijkt totaal niet op een ongesteldheid, maar wat is het dan wel???) normaal ben ik gelijk heel erg ongesteld de eerste 2/3 dagen en nu helemaal niet/tot nauwelijks als t überhaupt menstruatie is.. dag 33 nu terwijl ik normaal cyclus heb van 24/25 dagen. (Al gestopt met anticonceptie vanaf oktober, maar pas vanaf deze maand voor een kindje). Negatieve test vanochtend dus ik weet niet wat er aan de hand is.. Mocht menstruatie niet doorzetten dit weekend bel ik maandag m'n HA om te kijken hoe zij erover denkt en om evt bloed te prikken.

Heeft iemand een idee wat dat bloed zou kunnen betekenen?
 
Girafje 135

ik heb gelezen dat dat wel bij een zwangerschap kan voorkomen tot een aantal weken. En anders inderdaad de HA bellen. Raar dat dan die testen negatief blijven.
 
Dag,

Hier nog iemand die gestopt is met anticonceptie! Eigenlijk al begin december. Gestopt met de pil. Daarna direct mooie cyclus van 28 dagen. Nu dus ronde 2.

We gaan voor een tweede. Mijn zoontje is bijna 10 maanden. Ik ben bijna 35 en willen (als het ons allemaal gegund is) graag 3 kinderen. Dus vandaar dat we redelijk snel voor de tweede gaan.

De vorige keer in rond 4 zwanger. Toen helemaal niet bezig geweest met wanneer eisprong en wanneer te vrijen. We hebben gewoon gedaan waar we zin in hadden! Nu ben ik een stuk ongeduldiger! Ik merk dat ik nu wel bekijk (en bewust probeer te voelen) wanneer eisprong is en dan extra te vrijen. Ik wil niet gaan temperaturen of ovulatie testen gaan doen. Althans voorlopig niet. 30 ste is mijn nod.

Als ik jullie verhalen lees herken ik me in al die dingen voelen! Maar ik weet ook goed dat je in deze periode extra alert bent op allerlei lichamelijke veranderingen en je lichaam je goed voor de gek kan houden! En je lichaam moet ook altijd even wennen na het stoppen van de pil/ring/spiraal!

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen worden!

@girafje: ik duim voor je! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en vooral goed nieuws! Want wat je hebt kan inderdaad goed bij een zwangerschap....

@ avl: zou prachtig nieuws zijn als jullie dan ook 6 jaar samen zijn!



 
Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen! Allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje.
<p style="text-align: center;">Ook Ik ben onlangs gestopt met de pil (31 december eerste echte pilloze dag). Als het volgens het boekje zou gaan zou ik vandaag m'n eerste echte ongesteldheid moeten hebben.</p>
Ik voel vanalles aan m'n lichaam en ben zo benieuwd wat dat kan betekenen. Waarschijnlijk is het allemaal 'ontpillen'..

Wel zei afgelopen week een collega ineens 'ja je bent zwanger!' Heel raar! Maar wie weet.

Heb me voorgenomen om in de loop van volgende week te testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Spannend!!
 
Hoi meiden,

net voor het eerst weer "echt" ongesteld geworden sinds ik ben gestopt met de pil. Wel fijn om te weten dat het allemaal nog werkt haha en dat ik ondanks 10 jaar de pil te hebben geslikt ik ook nu weer een "perfecte" cyclus heb van 28 dagen!

@girafje135 heb jij al duidelijkheid? :)

 
Hallo Allemaal,

Afgelopen zondag had ik mijn ovulatie en de dagen ervoor en op de dag zelf gevreeën. Nu heb ik sinds maandag dat ik enorm vaak moet plassen. Het is nu 15:15 uur en ik ben al 9x geweest. Het kan geen blaasontsteking zijn, want ik heb verder nergens last van. Kan dit een voorbereiding zijn op de innesteling? Of is dit puur toeval?
Ik ga probeer niet te veel hoop te hebben, maar het speelt wel degelijk in mijn achterhoofd. Wie herkent dit?

 
Hey iedereen,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb me dan toch aangemeld.

Situatieschets: ik ben 33 jaar en mijn vriend 39…Hoog tijd dus om eraan te beginnen.
Ik ben op 11 januari gestopt met mijn pil en dan ontrekkingbloeding gehad. Nu is het dus wachten tot de boel weer uit zichzelf in gang schiet :)

Grtjs
 
Terug
Bovenaan