Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@avl misschien toch die test doen om je onzekerheid uit te sluiten? Ik zal iig aan je denken maar als ik lees hoe je symptomen zijn zou je toch denken dat die positief is..

chantal ja ik ben ook een keer naar gynaecoloog moeten gaan plaatsing omdat HA mij touwtjes niet meer kon vinden. Toen lag ik daar open met me benen voor een mannelijke dokter. SLIK haha niet meest prettige en vrijwel gênant maja hoort erbij he? En ik zal maar zo denken de mijne is niet de 1e en de laatste die ze die dag gezien hebben hahaha.<
 
Avl, ik zou alleen testen als je zo'n early test hebt, want kan zijn dat het nog te vroeg is voor een normale test.

haha met een kussen probeer ik ook nu zo rond mijn vruchtbare periode.

hahaha precies Sharon, ze hebben het vaker gezien
 
Goedemorgen!

Ik ben ongesteld geworden. Ik voel enorme opluchting maar ben ook wel een beetje bezorgd gezien mijn klachten heftiger worden i.p.v. minder t.o.v. de vorige cyclus. Ik ga alsnog naar de dokter vrijdag en hoop dat ze me niet afschepen zoals vorige keer aan de telefoon. Het geeft overigens wel rust om te weten dat ik gewoon nog onregelmatig ben. Op naar de tweede ronde! Haha. Mijn vriend ziet dit als de derde ronde maar ik tel de periode tussen de laatste pil en mijn eerste echte menstruatie niet mee omdat je niet weet hoe lang het kan duren voor het allemaal weer op gang komt.

Ik kan in ieder geval zonder schuldgevoel sushi gaan eten donderdag hahahahahaha

@Svlok, wat een ontzettend heftig verhaal zeg.....ik hoop dat het geen lang traject voor je word.

@Avl en Cheff, ik duim voor jullie!
 
Nou meiden. De test was vanmorgen negatief. Dus mijn lichaam heeft me aardig voor de gek gehouden. Ook nog niet ongesteld. Maar dat zal vandaag wel komen. Zo jammer!
 
@Avl balen maar hou de moed er in! Oeeeh Sushi ik krijg er gewoon zin in!

@robje88 Ik ga proberen om te wachten omdat ik totaal geen voortekenen heb van een zwangerschap. Maar dit is weer dag twee dat de ongi op zich laat wachten... toch best spannend zo
 
Avl, Svlok, haha ook ik blijf langer liggen, gewoon even iets van 5-10 minuutjes, daarna ga ik wel gewoon naar het toilet anders kan het zo lekken derest van de dag. Doen jullie dat ook of slaan jullie het toiletbezoek ook even uit?

Avl, jammer dat de test negatief was. Had je zo'n test gedaan die vanaf 5 dagen van te voren het stofje kan waarnemen of een gewone? Wie weet was het alsnog iets te vroeg.
 
Cheff, haha ja ik heb nog een heel klein beetje hoop. Nu nog niet ongesteld, wel het idee als of het er aan zit te komen. Last van mijn onder rug, heb vandaag last van maagzuur. Hoop dat dat weg trekt.



Ik zal vandaag denk ik niet ongesteld worden, zal morgen ochtend dan wel zijn. En als ik het morgen ochtend niet ben dan krijg ik toch wel een beetje mijn hoop terug.

Isayez hoe is het nou met jou? Al wat meer in de gaten dat je zwanger bent? En weet je al wanneer je de eerste echo hebt?



 
Terug
Bovenaan