Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Isayez je bouwt de spanning voor mij extra op nu haha. Ik probeer gewoon nog even te wachten. het zou wel heel veel geluk zijn als het in de eerste ronde raak is als ik het allemaal zo lees. Ben ook zo veel jaar aan de anticonceptie geweest.

@Avl ik hoop het zo voor je. ik krijg ook altijd onder rug pijn als ik ongesteld moet worden maar ook daar nog geen teken van. ik ga ieder geval voor je duimen!
 
Cheff, ik duim ook voor jou. Ik ken genoeg mensen waar het gelijk bij raak was hoor. Ben benieuwd! Op hoeveel dagen zit je nu?
 
@Avl ik had zondag ongi moeten worden en voor het spiraal had ik altijd een exacte cyclus van 28 dagen. Eerste keer na het verwijderen van het spiraal ook exact 28 dagen. En te nu laat...

Ik wil van het weekend gaan testen als de menstruatie uit blijft. Als mijn geduld niet op raakt ahahha
 
Robje, wat fijn om te weten dat alles werkt, alleen balen van je heftige klachten. Hopelijk denkt je huisarts een beetje met je mee vrijdag!

Avl, he wat jammer dat de test toch negatief is, je lichaam kan je inderdaad echt goed voor de gek houden. Ik was de vorige ronde er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, maar helaas.

Jasmijn, ik ga naar 15 - 20 minuten naar de toilet, als ik dat niet doe dan krijg ik een blaasontsteking.

Cheff, spannend zeg! hopelijk kan je wachten tot aan het weekend.

Ik heb vanmorgen een inwendige echo laten maken en ze kon me vertellen dat ik op dit moment een eitje heb van 14 mm, je ei groeit ongeveer 2 mm per dag en springt ongeveer bij 23 mm. Dus de verwachting is dat hij vrijdag of zaterdag zal springen. Verder kon ze me vertellen dat ik maar een werkende eierstok heb en de andere helaas te klein is en niet werkt :(
Ook moest ik voor controle van mijn tumor weer naar het ziekenhuis, ook daar geen goed nieuws. Mijn prolactinegehalte is nog steeds te hoog en mijn dosering wordt verhoogd in de hoop dat ie nu eindelijk gaat dalen.
 
Svlok, ah dat is niet fijn om te horen natuurlijk, gelukkig werkt er wel een! Dus kans heb je zeker. Zijn dat zware medicijnen die je slikt?

Ja ik snap er niks van van dat lichaam. Als ik het maar snel weet want mijn gedachtes gaan alle kanten op momenteel. Het ergste van alles vind ik dat wachten. Echt een bloedhekel aan haha.

Sharonk, ja dat zou inderdaad kunnen. Dat zou natuurlijk super zijn! Ik ben in ieder geval nu er op aan het instellen dat ik morgen ochtend ongesteld word. Ik heb dat alleen maar sochtends. Gek is dat he?

Iemand enig idee waarom dat is?

Cheff o echt spannend zeg. En zeker omdat je dan normaal vaste cyclus hebt. Haha tot het weekend duurt nog wel lang he.
 
@svlok wat erg heel veel sterkte xx

@avl toen ik nog ongesteld werd was dat ook altijd snachts ik weet ook niet waarom meestal wat dat op een zelfde tijdstip hahaha. Heel grappig hoe je lichaam op die manier werkt.
 
Terug
Bovenaan