Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Svlok, zo dan zullen ze wel heftig zijn.

Ja op mijn nod, dus het kan te vroeg zijn maar dat weet ik niet? Misschien te laag hcg waarde wat sharon zegt.

Maar misschien wel gewoon omdat ik een van deze dagen ongesteld word. Maar dan te laat. Heb cyclussen gehad van eerst 27 en daarna 28 dagen en nu dan 29. Ik wil er niet op gaan hopen dat ik te vroeg heb getest. Ik stel me in op morgen een menstruatie. Maar is dat niet zo dan maak ik wel even een sprongetje naast mijn bed haha.

 
<p style="text-align: left;">Wat een gezellige drukte!</p>
<p style="text-align: left;">Zo ik ben nu echt ongesteld aan het worden. Hehe eindelijk duidelijkheid! Deze cyclus 38 dagen. Dus 29-28-14-38. Tja.... Was eigenlijk nog van plan vanochtend te testen want vandaag 10 jaar met vriend samen, maar had geen test in huis. Blij niet getest te hebben. Voelt op een of andere manier toch als sterkere teleurstelling om negatief te testen dan om ongesteld te worden .</p>
<p style="text-align: left;">Heb besloten komende ronde ook niets te doen om eisprong te monitoren. Denk dat ik er dan echt teveel mee bezig ben. Vorige zwangerschap ging ook gewoon spontaan in ronde 3 of 4. Dus we gaan gewoon lekker van elkaar genieten. Ik doe trouwens niets qua blijven liggen ofzo. Als avond is, val ik vaak wel gewoon in slaap.... Ik heb wel begrepen dat een orgasme kans kan verhogen....!</p>
<p style="text-align: left;">Avl: wat balen! Zeker als je zo voelt! Hopelijk snel meer duidelijkheid. Volgens mij wordt misselijkheid met name veroorzaakt door hcg, dus als je heel misselijk bent is de kans om positief te testen hoger. Dus dan extra vreemd als je negatief test. Dan zou ik zeggen dat kans groter is dan misselijk door iets anders komt...</p>
<p style="text-align: left;">Svlok: had even gemist waarom je echo kreeg? Ben je onder behandeling van gynaecoloog? Vanwege tumor? Misschien gaan die zwaardere medicijnen ook helpen voor je kans op zwangerschap!</p>
<p style="text-align: left;">Al die positieve berichten waar we deze dagen op gehoopt hadden, blijven een beetje uit!</p>
<p style="text-align: left;">Wie wie zal de volgende zwangere zijn....?!</p>
 
@Robje: fijn dat je je opgelucht voelt. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en de huisarts iets voor je betekenen. En hopelijk snel meer regelmatigheid!

Ik ga morgen trouwens ook weer genieten van gerookte zalm!

@ cheff: spannend!
 
Weer een heel verhaal getypt en zie dat ie weer weg is :S

Avl, het is denk ik wel beter om er niet op te hopen, om teleurstellingen te voorkomen, maar het zal natuurlijk wel leuk zijn ;)

Rosa, wat fijn dat je nu ongesteld bent geworden en gelukkig geen test hebt verspild. Het zal vast veel rust geven als je niet met je eisprong enzo bezig bent. Wie weet is het dan weer snel raak ;)

De echo heb ik zelf aangevraagd. Via dit forum ben ik terecht gekomen bij prenatalescreening, daar kan je als je zwanger wilt worden terecht om een inwendige echo te maken. Ze kijkt dan naar de grote van je ei en doet een voorspelling wanneer die gaat springen en kijkt ook of je slijm goed is. Helaas heb ik daadoor te horen gekregen dat ik een werkende eierstok heb, maar gelukkig doet ie het en word ik elke maand ongesteld en verwacht ik dat hij vrijdag of zaterdag springt.

De medicatie moet er wel voorzorgen dat ik vruchtbaarder ben, ze waarschuwen ook als je geen kinderwens hebt om dan extra voorbehoedsmiddelen te gebruiken
 
Wat veeel berichten het is bijna niet bij te houden ;p wel gezellig hoor ;)

Tja de positieve testen zijn een beetje uitgebleven helaas. Avl opzich kan het nog wel ik hoop het voor je :) en misschien cheff dit weekend een positieve test ik ga duimen!

Svlok wat balen! Maar wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden en je weet nu wel dat je al wel een eitje hebt dat groeit dat is wel postief!
<p style="text-align: left;">Jammer Rosa82 ik had je zeker vandaag en positieve test gegund! Maar gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen zijn! idd wat jij zegt liever ongesteld worden dan negatief testen en dan nog moeten wachten tot je ongesteld wordt.</p>
<p style="text-align: left;">Robje ook fijn voor jou dat je nu toch ongesteld bent geworden dan weet je wel weer waar je aan toe bent! En idd toch goed dat je wel naar de dokter gaat!</p>
<p style="text-align: left;">Jasmijn ik blijf ook altijd ff liggen haha en probeer niet gelijk naar de wc te gaan maar denk niet dat het echt wat uitmaakt maar ik had het ergens gelezen ;p</p>
 
Hoi hoi, wat een berichten!! Gezellig! Wel jammer dat er nog geen positieve testen tussen zitten.

Ik ben zelfs nog steeds in afwachting. Na vandaag is dag 36 voorbij. Mn vorige cyclus was 42 dagen, dus denk dat het nu ook zo lang zal duren. Al heb ik daar in het klussen niet echt rekening mee gehouden. Haha. Ik had deze ronde een meer regelmatige cyclus verwacht.

Ook ik blijf altijd wel ff liggen. Een kussen heb ik nog niet geprobeerd, Ik las ergens hier op het forum iemand na afloop een tampon gebruikte om de boel binnen te houden. Nooit gedaan, maar klinkt niet onlogisch :p

Meiden succes weer! We kunnen het!
 
Jasmijn ik zie nu jou berichtje pas dat je blijft liggen. Ik ga zelf bijna nooit naar de wc daarna, echt alleen als we het tussen iets door doen en ik weer weg moet. Maar vaak blijf ik 15 min liggen en dan loopt het er niet heel snel meer uit bij mij.

Nena, Ik had gelezen dat het helpt een kussen dus sinds dien bij mijn eisprong gebruikt. Wel oppassen met het er daarna onder leggen want door die kracht die je zet is het er bij mij zo weer uit. Lekker smakelijk dit allemaal he? Ahum.

Echt een tampon? Die vind ik wel echt goed bedacht haha. Maar ik zou het niet gauw doen denk ik. Succes voor de gene die nog wachten.

Hier nog niet ongesteld. Denk morgen
 
Ladies he is out! Spiraal was er zo uit alleen kon de assistent me baarmoedermond niet goed openkrijgen dus na wat gestuntel en wat pijn heeft de gynaecoloog ingegrepen.

Let the babymakingprocess begin
 
Terug
Bovenaan