Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Super sharon K, benieuwd wanneer alles op gang komt bij je! Have fun!

ik ben nog steeds niet ongesteld:D

mocht het niet komen vandaag of morgen ochtend dan ga ik morgen ochtend testen.
 
Avl, dat geeft niet hoor, Lief dat je alsnog gereageerd hebt! En wauw nog steeds niet ongesteld lees is net. Heel spannend, geeft toch weer nieuwe hoop. Hopelijk is het zoals een paar meiden ook al dachten gewoon te vroeg je vorige test.

Sharon K, fijn dat hij eruit is. Nu kan het echte werk beginnen ;)

Leuk om te lezen dat veel meiden hier ook even blijven liggen na het klussen, laten we hopen dat dit zijn vruchten afwerpt!
 
Dames, ik word met de dag misselijker. Een collega van mij vertelde dat zijn vriendin voor haar menstruatie een test heeft gedaan, negatieve test, ze werd toen ongesteld maar heeft na haar menstruatie toch weer een test gedaan omdat ze zich niet goed voelde. En die was positief.

Wat vinden jullie, moet ik voor de huisarts verzwijgen dat ik ongesteld ben geworden of niet? Ik ben bang dat ik anders geen bloedtest krijg.

En de bloeding lijkt meer bruin dan rood.

Ik ben aan het werk en voel me zo beroerd dat ik me het liefste ziek wil melden

 
@Rosa82, jeetje ik hoop dat er bij jou ook snel wat meer regelmaat komt! Maar las ik het goed, het was al een keertje raak? Gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen! En goede instelling, gewoon lekker van elkaar genieten!

Ik hou me ook niet bezig met m'n eisprong.

@Svlok, wat heftig om te horen dat er maar 1 eierstok werkt!
 
@Robje88, ik zou het niet verzwijgen het kan ook iets anders zijn dan menstruatiebloed. Sommige meiden bloeden iedere maand nog terwijl ze zwanger zijn, het heeft dan wel een andere oorzaak.

Hier staan wat het zou kunnen zijn als het geen echte ongesteledheid is:
https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/ongesteld-en-toch-zwanger/

 
@Jasmijn, toevallig las ik het vlak voor ik je berichtje zag, thanks. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Vorige keer verdwenen mijn klachten zodra ik ongesteld werd, nu wordt het met de dag erger :-/
 
Robje jeej dat is niet fijn dat het erger word. Zou het inderdaad ook niet verborgen houden. Hoop gewoon dat je dokter goed mee werkt, want jij kent je lichaam het beste.

 
@Sharon k Joehoee spannend hoor! Bij mij  kwam het best snel op gang dus ik hoop voor jouw ook!

Het kwartje valt nu pas van het blijven liggen.. maar ik blijf ook altijd liggen hahha deed ik voor het echte "klussen"ook al.

Eeeen nog steeeds niet ongesteld.. nu wordt het toch wel heel spannend hoor... pff ik ben in staat om nu naar de winkel te rijden maar wat vinden jullie zou dus afgelopen zondag ongesteld moeten worden.
 
Terug
Bovenaan