Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Nena, vervelend dat je nog zolang in afwachting zit.

Een tampon lijkt mij juist een heel raar idee en zuigt de tampon dan niet alles op?

Jeetje Avl je maakt het wel spannend!

Wat fijn Sharon dat je spiraal eruit is, nu kan het echte werk beginnen ;)

Heel apart Robje dat je met de dag misselijker wordt. Je hebt nog niet echt bloedverlies gehad of wel? Ik zal wel je huisarts alles vertellen.

Cheff je kan gewoon na je nod testen, dus je kan nu ook naar de winkel lopen en een test halen. Voor je nod moet je early testen gebruiken, maar na je nod maakt het niet uit en erna maakt het ook niet uit wanneer je test zeggen ze.
 
Cheff, wauw vanaf zondag al, dan zou ik zeker al naar de winkel gaan. Lijkt me wel op tijd om te testen maar je zou voor de zekerheid zo'n test halen die vroege zwangerschap kan testen.

Svlok, haha ja daar zat ik ook over na te denken dat een tampon dan misschien wat zwemmers opzuigt. Ik hou het op het gewoon even blijven liggen.

Zelf heb ik deze zondag mijn NOD, ik voel me niet echt anders. 2 keer echt heel even steken gehad links onder maar dat kan denk ik van alles zijn.
 
Svlok, tja niets aan te doen. We wachten gewoon verder, haha. Ik heb overigens al wel een zoontje van 2,5, dus ik weet dat het kan. Maar de spanning/enthousaisme om nu nogmaals zwanger te worden is niet minder, haha!

Cheff en Avl. Ik zou gewoon testen. Nu heb je alleen maar onzekerheid en maakt het een misschiene teleurstelling onterecht groter.

Ik heb sinds vanmiddag steken laag aan de linkerkant. Bijna bij mn lies. Voelt ook anders dan menstruatie zeg maar. Hebben jullie dit weleens?
 
@Svlok, maandagavond een beetje bruin bloedverlies, gisteren was het wel echt "zo'n" maar vandaag alweer stukken minder. Is vreemd want mijn menstruatie duurde ook voor mijn pilgebruik altijd 6 dagen.

@Cheff en Avl, ik zou ook gewoon testen

@Nena158, ik heb wel hele lage steken gehad maar niet bij m'n lies
 
Nena ik heb dat nu, heb nu ook steekjes aan de linkerkant. En heel af en toe rechts. Kunnen soms ook best fel zijn. En ene keer heb ik rugpijn en denk ik ooojee het komt. Maar tot nu toe nog niet.

ja ik kan wel gaan testen maar heb gister negatief getest dus denk niet dat het dan morgen al anders is?! Of denken jullie van wel?
 
Terug
Bovenaan