Stoppen met de pil vanaf januari 2017

haha wat een verhalen allemaal. ik heb gewoon moeite om het allemaal bij te houden maar wel heel leuk. ook ik blijf nog wel even liggen maar na een poosje ga ik toch even plassen ivm blaasontsteking wat ik anders krijg. Ik ben wel benieuwd naar de paar die nu toch wel een testje kunnen doen. wie weet.. zou leuk zijn weer wat positieve testen.

Ik ken die steken ook wel nena, doet soms best pijn en nu is het de afgelopen paar dagen al best veel. Heel vervelend is dat. vraag me dan toch af wat dat dan is...
 
Robje, ja dat ga ik denk ik doen. Als ik de week haal.

Heb wel het idee dat het er aan zit te komen hoor, Als ik even realistisch ben. Denk gewoon dat ik deze keer mijn eisprong later heb gehad. Tuurlijk blijf ik hopen, maar het gaat steeds meer er op lijken dat het er aan kom. Rugpijn dus, en beetje hetzelfde slijm als dat ik vorige maand ook had voor mijn menstruatie. Nu 2 dagen overtijd. Heb steeds de neiging om overdatum te typen, maar zal ik maar niet doen staat zo raar.



 
Nou dames.....

We zitten al drie uur vol ongeloof op de bank. Ik ben in verwachting... Zo blij maar ook zo onwerkelijk... Wauw
 
Jasmijn, haha daarom hou ik het ook gewoon op langer blijven liggen en soms met mijn benen omhoog. Je weet maar nooit ;)

Isayez, leuk 7 april je intake, krijg je dan ook meteen te horen wanneer je je eerste echo plaatsvindt?

Nena, ik heb vorige ronde de steken voornamelijk aan de rechterkant gehad en ik voel het ook rond mijn eisprong, maar elk lichaam is natuurlijk anders. Hoever in je cyclys zit je?

Robje, aparte menstruatie deze ronde, zal dat zeker kenbaar maken bij je huisarts. Zeker met je misselijkheid zal je bijna zeggen dat het toch raak is.

Avl, heb je een early test gebruikt? Kan dat er nog niet voldoende hcg in je bloed zit, dan test je negatief met een normale test, maar wellicht wel positief met een early test.

Cheff dus toch, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!!
 
En ook de rest van mijn bericht is verdwenen... heel raar.

Ik ben wel benieuwd wanneer alles bij mij op gang gaat komen. Vanmiddag voor de zekerheid al een ovulatietest gedaan maar wat ik ook wel dacht was deze negatief. Tot me ongesteldheid komt zal ik die testen blijven doen want ik heb geen idee wanneer me eisprong is. Echt spannend allemaal heb kriebels in me buik ervan haha
 
@Svlok, ja dat begin ik ook bijna te denken. Bloeding is bijna weg. Ik heb me ziek gemeld op werk (ja echt zo erg is het inmiddels) en ook al dagen geen trek in avondeten. Ik wil alleen maar zoet zoet zoet.

Maar ik durf geen hoop te hebben eerlijk gezegd.

Ik hoop wel nog even voor Nena en Avl! :)
 
Terug
Bovenaan