Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Oh cheff wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! Lekker van genieten nu!

Is ook lastig Sharon als alles nog op gang moet komen. Je heb geen idee wat te verwachten! Hopelijk snel meer duidelijkheid
 
Jeeej cheff, super gefeliciteerd! Kon ook niet anders he haha. Hebben jullie samen de test gedaan?

Svlok, Nee had gewoon zo'n normale test gebruikt van de action. Weet sowieso niet of die zo goed zijn? Heb nu die van kruitvat van 2 voor €5 euro liggen mocht mijn menstruatie nog uitblijven.

sharon, leuk is dat he. Is inderdaad nog beetje vroeg voor een eisprong. Weet niet hoe het precies zit als je een spiraal heb gehad.
 
Wauw chefs gefeliciteerd!!! Ook zo snel!!!

@svlok ik denk dat na de intake meteen een afspraak gemaakt wordt voor de termijn echo, ze hadden het over de 10 a 12 weken geloof ik.

Intake gesprek zou ongeveer een uur duren zei ze.. ben benieuwd toch weer spannend
 
Zoals de gynaecoloog vandaag aangaf zei hij dat mijn lichaam gewoon heeft doorgewerkt dus iedereen maand die eisprong. De spiraal zorgde er voor dat de zaadcellen afgebroken werden zeg maar.
 
@Cheff!!! Gefeliciteerd! Bingo! Wat leuk! Tweede ronde? Is het nieuws al een beetje ingedaald?

Heerlijk  weer zo'n goed nieuws te lezen!

@Robje: ik zou ook gewoon eerlijk zijn over alles. Alleen dan kan de arts je goed helpen. Ben heel benieuwd wat de arts zal zeggen. En hoop vooral dat je je snel beter gaat voelen. Hopelijk is het allemaal voor een goede doel....

@ avl: lastig hè geduld hebben?! Ben benieuwd hoe het verder gaat.

@Svlok: als je maar 1 werkende eierstok hebt, geeft die dan elke maand een eitje? Of om de maand? Hopelijk gewoon elke maand.

@ isayez; 7 april! Spannend! Hoe ver ben je dan? Krijg je dan ook echo?

@ansje: ja, veel.berichten hè! Ik hou het soms ook niet meer goed bij. Vooral wie wanneer nodig heeft! Waar in je cyclus zit jij?

@nena: jij hebt dus ook al een zoon?! Ik ook, hij wordt maandag 1 jaar. Zelf merk ik dat ik het nu zelfs nog liever wil dan eerste keer, omdat ik weet hoe ongelooflijk fantastisch het is! Ik voel me al enorm gezegend met mijn zoon!

Ik voel me zo opgelucht dat ik ongesteld ben. Eindelijk duidelijkheid. Hopelijk nu wat meer regelmatige cyclus. Maar ja, daar heb ik natuurlijk geen invloed op. En dat geeft ook weer rust!
 
Zo wat een berichten allemaal....

Chefs gefeliciteerd wat een super bericht.

Ik zelf zit nu ongeveer iets meer dan een week van NOD af. Voel vrij weinig alleen een warm gevoel in me onderbuik vandaag.

Zijn er nog meer die vrij weinig voelden en wel zwanger zijn?
 
Nou ik ben nog steeds helemaal verbaasd inclusief rode wangen! Januari mirena verwijderd dus twee keer ongesteld geweest. Dus allemaal zo snel gegaan totaal onverwacht. We dachten..we zien het allemaal wel wanneer het raak is.

Vandaag had ik extreem lang in de file gestaan en moest zoo nodig plassen. Ook nog snel om een test gereden na jullie aanmoedigende berichten.. Dus bij thuiskomst dacht ik gelijk even plassen ik stond nog steeds op klappen naar ik zag op de test gelijk 2 duidelijke strepen en ben toen de woonkamer in gerend naar mijn man... Ik had altijd gedacht we testen samen maar ik was nog niet overtuigd dat het raak zou zijn

Daarna tich nig even bij twee winkels nog twee testen gehaald.

Ik hoop zo dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!!!
 
Terug
Bovenaan