Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Cheff, goed nieuws!! Gefeliciteerd!! En lekker om het toch al vanavond te weten :p.

@Rosa, ja leuk hè die jongens. Ik kan het iedereen aanbevelen!!
 
Sharon, temperatuur je er ook naast? Dat kan je namelijk een heel duidelijk beeld geven wanneer je eisprong is.

Robje, snap dat je niet durft te hopen, je lichaam kan je goed voor de gek houden. Morgen ga je naar de huisarts toch?

Avl, ik zal inderdaad een early test van de kruidvat gebruiken, die kan zelfs voor je nod al aangegeven of je zwanger bent.

Isayez, spannend hoor, dat wordt aftellen!

Rosa, hij geeft gelukkig elke maand een eitje want ik word gewoon elke maand ongesteld.

mijn temperatuur is vandaag weer iets gestegen, dat had ik vorige ronde ook, toen ging mijn temperatuur eerst omhoog en daalde vervolgens enorm. Dus ben benieuwd wanneer mijn eisprong is

 
Ik hoop voor je dat het snel aan is Sharon. Voordeel  is wel dat je niet echt hoeft te resetten dus misschien gelijk al wat meer kans maakt. Al is iedereen anders natuurlijk.

@ Rosa ik heb net me vruchtbare week gehad dus moet nog wel 1.5 week wachten dus duurt nog ff. We hebben maar 1x geklust rond me ovulatie omdat ik mezelf gewoon echt niet top voelde. Moet genoeg zijn als de timing klopt maar ik verwacht er nu niks van is ook nog maar de 2 ronde en vorige maand wist ik me cyclus nog niet eens. We zien wel. En jij? Misschien had je het al verteld maar heb ik eroverheen gelezen.

@linny volgens mij hoef je zo vroeg ook echt nog niks te voelen. Dat komt dan iets later pas. Ik hoop het voor je!

@svlok wat fijn dat je wel gewoon elke maand een eisprong heb! Geeft je toch net zoveel kans dan als ieder ander!
 
<p class="MsoNormal">Hallo iedereen,</p>
<p class="MsoNormal">Ik ben een actieve moeder van 2 zoontjes. Mijn jongste is ondertussen al 5, mijn oudste 7. Al van bij mijn eerste zwangerschap droom ik van een meisje. Vóór wij aan kinderen begonnen beslisten mijn man en ik dat met 2 kinderen ons gezin compleet zou zijn. Maar ... sedert vorig jaar kriebelt het toch weer om een derde kindje erbij te nemen (vooral bij mij en ik hoop nog steeds op een meisje...). Op 8 januari heb ik mijn laatste pil genomen. Ik ben ondertussen al 2 keer ongesteld geworden, en normaal zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden. Zou dit nog te vroeg zijn om nu al te dromen van een derde zwangerschap? Ik ben ondertussen al 35 en las op verschillende sites dat vanaf die leeftijd je vruchtbaarheid al behoorlijk achteruitgaat. Iemand tips of tricks om alles wat vlugger te laten gaan?</p>

<p class="MsoNormal"></p>
 
Svlok, ja die ga ik maar eens kopen.

Hier nog steeds niet ongesteld. Wel heel de tijd het idee dat het moet komen? Ik vraag me af of ik nou echt zwanger bent of mijn lichaam een spelletje met me speelt.

Ik ga morgen maar die early test van de kruitvat doen.
 
Terug
Bovenaan