Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@isayez krijg je ook geen inwendige echo want dat is hier wel gebruikelijk zo rond de 8 a 9 weken.. verschillende mensen in mijn omgeving zijn zwanger en hebben deze gehad.

 
Welkom Tineke, helaas geen tip of tricks. Anders zal ik niet meer in deze groep zitten ;)

Avl, na je nod kan je op elk moment testen. Voor je nod moet het in de ochtend, lees de bijsluiter goed, maar volgens mij hoef je niet te wachten tot morgenochtend.
 
@nena158 Jaa ik ben toch blij dat ik gister gestest heb op jullie advies. nu is de spanning toch weer hoog omdat ik nog maar 2-3 weken ben. Geen idee of dit normaal is die onzekerheid. Misschien zijn er al moeders op dit forum die al een kindje hebben, nog adviezen?

@Tineke Uilkes van der Wal Wat spannend ik hoop dat het raak is en dat het een meisje is. Maar als het maar gezond is misschien ben je gewoon een jongens moeder;)

@AVL hoe ver was je nou over tijd? Ik ben erg benieuwd!

 
Cheff, Gefeliciteerd!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog spanning hebt. Ik kan me ook zo voorstellen dat ik misschien wel die spanning zou houden tot de 'save zone' 12 weken.
 
@Svlok ja morgen een afspraak. Ik ben blij dat ik me ziek heb gemeld. Vanochtend om 9.30 opgestaan maar om 10.45 weer naar bed gegaan omdat ik me toch nog te moe voelde en werd pas om 13.15 weer wakker. En ik ben iemand die graag (nuttige) dingen doet in haar vrije tijd maar daar komt al een tijdje niks van. Dit vele slapen vind ik vreselijk en wat het ook mag zijn, iets is er niet goed in m'n lichaam. En ik wil graag een gezond kindje in een gezond lichaam dus als dit betekent dat het wat langer gaat duren dat ik zwanger kan worden dan is dat niet anders....
 
Jeetje Robje wat een heftige klachten heb je zeg, kan je niet beter zelf nog een test doen? Want morgen dan waarschijnlijk bloedprikken, weet niet of ze meteen de uitslag hebben. Hoe laat heb je je afspraak?

snap dat je helemaal gezond wilt zijn
 
Ik heb toevallig een test gedaan vanochtend en was weer negatief. Mijn afspraak is om 10.30, ik heb alle klachten opgeschreven want ook last van maagzuur. Als je het hele lijstje naast zwangerschapssymptomen houd komt het nogal overeen.

De bloeding is alweer wat meer dan gisteren maar ik heb totaaaaaaal geen menstruatiekrampen (gehad)
 
Terug
Bovenaan