Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Robje88, wat naar toch al die klachten en gek dat de test negatief was terwijl zoveel symptomen overeenkomen. Hopelijk laat de bloeduitslag niet al te lang op zich wachten en heb je snel duidelijkheid over wat het nou is. Als ik ga prikken krijg ik de uitslag meestal binnen 2 weken.
 
Cheff gefeliciteerd wat leuk!! Ik snap dat je het spannend vind maar het komt vast allemaal goed!

Robje hopelijk heb je snel uitslag en weet je dan wat er aan de hand is..
 
Cheff, ik ben nu 3 dagen na nod.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant denk ik, ik ben zwanger maar mijn hcg hormoon is gewoon nog niet veel.

En aan de andere kant denk ik misschien is mijn eisprong later geweest en word ik nu ook later ongesteld.

Ik probeer het een beetje los te laten, ben ik zwanger word ik toch niet ongesteld. En word ik wel ongesteld dan maar liever nu.

Moet zeggen dat mij bijstaat dat mij zus pas bij 6 weken positief testte.

We zullen zien. Probeer me niet er te druk om te maken omdat ik weet dat dat je menstruatie kan verlaten.

Momenteel het idee dat ik ongesteld ben maar dan zonder bloed haha, rugpijn af en toe krampjes/steekjes. En af en toe wel vlagen van misselijkheid.

Heb jij wat gemerkt aan je lichaam voor het testen cheff?
 
Robje, spannend! Laat je weten hoe je afspraak ging?

Avl, je houdt het ook lekker spannend! Ieder lichaam is anders, dus ook als je zus pas na 6 weken positief testte betekend dat niet dat jij ook pas na 6 weken positief test, maar snap dat je duidelijkheid wilt. Heb je al een test gehaald?
 
Hopelijk heeft de rest van jullie ook snel een positieve test! Ik gun het jullie allemaal.

Avl en Robje: hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid, want dit moet verschrikkelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan