Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Gefeliciteerd JoJoG!!

@robje succes morgen

<span style="line-height: 1.5;">@aLv jij maakt het spannend he. Snap dat het vervelend is misschien 1 week na je nod toch even de huisarts bellen? Misschien met bloedprikken komt er wel goed nieuws uit
 
Oké nu is al 3x mijn bericht niet volledig erop gekomen. Typ nu maar weer opnieuw haham



- Svlok temperaturen heeft bij mij geen zin omdat iedere dag op een ander tijdstip opsta in verband met werk. Heb een kalender gemaakt voor deze periode en dan hoop ik door middel van die strips meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. We shall see.. maar goed denk dat jullie het gezegde kunnen liever vandaag dan morgen het
 
JojoG: gefeliciteerd!! Super leuk!!

Cheff: bij mijn vorige zwangerschap had ik die spanning tot aan de 12 weken echo. En dat terwijl we met 8 weken al het hartje mochten horen/zien. Dus ik kan me dat helemaal voorstellen. Later in de zwangerschap ging dat over. Vooral als je na 18-20 weken hij/zij kan gaan voelen.

Avl: lastig hé die onzekerheid.  Ik heb vanmorgen weer getest, weer negatief, nu 38 dagen cyclus. Ik denk nu dat het wederom 42 dagen wordt.

Robje: klinkt echt beroerd. Ik hoop dat de huisarts je kan helpen.
 
@avl spannend!

ik voelde een weeig gevoel in mn onder buik. Misschien een beetje moe maar of dat de zwangerschap is geen idee. De laatste twee dagen krampen maar voor de rest niet.

Blijkbaar moet je twee weken extra tellen buj ds clear blue test dus zou ik 4,5 week zijn nu. Wat kijk ik uut naar een echo of iets van een extra bevestiging dat het goed is van binnen. Vanavond heb ik wel steken gehad dus hopelijk is het allemaal goed.

Ik heb vandaag wel al een afspraak gemaakt voor moeders voor moeders
 
Dankjewel allemaal! Hopelijk volgen er nog meer :)

@cheff: ik heb ook dat weeïg/misselijk gevoel, ook regelmatig een soort van krampjes maar geen echte Menstruatiekrampen, en steekjes heb ik ook wel eens gehad. En Ik slaap ook verschrikkelijk slecht, ik lig uren te draaien voor ik in slaap val en dan word ik na 2uur slaap alweer wakker.. Heb jij dat ook? Verder nog gevoelige tepels en pijnlijke borsten al is dat wel minder geworden..

Ik ben ook ongeveer 4,5week. Wij lopen bijna gelijk! Leuk hè :)
 
@jojog klinkt bekend vehalve de gevoelige borsten en slechte slapen. Gelukkig slaap ik goed! Spanned en grappig dat we gelijk lopen. Heb jij al een afspraak bij de verloskundige?
 
Terug
Bovenaan