Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Even een vraagje voor de mensen die nu zwanger zijn of geweest zijn. hadden/hebben jullie ook al bij 4,5 -5 weken dat je broek al niet meer lekker zat/zit?

Zojuist heb ik een afspraak gemaakt voor 12 april bij de vlk
 
@ansje op de website staat niks over inwendige echo :( wel jammer maar ik wacht het even af..

@ jojo gefeliciteerd!! Super ook zo snel !!

@ cheff  omdat ik 30 januari begonnen met met gezondere levenstijl ben ik nu 6 kilo afgevallen en val nog steeds af.. Dus ik heb geen problemen met strak zittende broeken.. eerder dat ze losser gaan zitten haha, ben benieuwd wanneer mijn buik gaat groeien!!
 
@isayez gaat bij mij niet meer lukken vorig jaar ben ik 10 kilo afgevallen dus er is niet veel meer over haha. in de avonden is heel mijn buik opgezet vraag mij af of het normaal is.
 
Zo ik ben bij de huisarts geweest. Ze nam me wel serieus maar wist niet goed hoe ze dit moest plaatsen. Wel vindt ze het te lang duren (goh)
Ik heb net bloed laten afnemen en word getest op zwangerschap en bloedarmoede. Maandag of dinsdag kan ik al bellen voor de uitslag. Als daar niks uit blijkt word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo.

Wel heeft ze pillen voorgeschreven voor m'n maag. Kijken of het tegen de misselijkheid helpt.
Enne mijn jeans zit ook niet meer lekker bij m'n buik hahaha je gaat toch echt denken dat ik zwanger ben.

Maar nog steeds ga ik niet hopen
 
Nog even in spanning dus Robje. Wel echt fijn dat je serieus werd genomen en dat alles nu wordt onderzocht. Ben benieuwd wat eruit komt.

ik zit nu te wachten tot er weer een echo wordt gemaakt, dan hoor ik hopelijk dat mijn eitje gewoon goed ontwikkelt
 
Terug
Bovenaan