Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Positief nieuws mijn eitje groeit, alleen wel wat trager dan verwacht. Mijn eisprong is waarschijnlijk zondag of maandag. Nu is mijn eitje 18 mm, hij springt met 23 mm.

Ook kon ze zeggen dat er een soort propje of weet niet meer goed hoe ze het noemde in mijn eitje zat, dat betekend dat hij bevrucht kan worden.
 
JoJoG gefeliciteerd met je zwangerschap wat leuk!!

Robje fijn dat je serieus wordt genomen hopelijk weet je snel meer!

Svlok goed nieuws dus dat je eitje groeit en bevrucht kan worden!!

 
Toch nog vandaag gebeld naar de vk, mag maandag op eerste gesprek gaan. Jammer dat mijn vriend niet mee kan, door zijn werk.

@svlok: is toch al goed nieuws! Veel plezier de komende dagen :)
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons!

Ik wil graag jullie mening. Wat moet ik doen?

Het zit namelijk zo.  Zo'n 1,5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil (na ruim 10 te hebben gebruikt) ik was toen gelijk zwanger! Super fijn natuurlijk, had het ook totaal niet verwacht. Inmiddels is onze zoon alweer bijna 10 maanden.

Na mijn bevalling aan de nuvaring gegaan. Deze 6 maanden gebruikt en nu willen bij er nog graag een kindje bij. 15 januari gestopt met de nuvaring, ontrekkingsbloeding gehad maar ben daarna tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld geweest. Natuurlijk al aantal testen gedaan, maar allemaal negatief. Vorige maand ben ik na de huisarts geweest maar die ondernemen pas actie als je 6 maanden nog geen 'normale' cyclus heb. Dus moet wachten.

Maar ben nu alweer een maand verder en nog steeds niks (ook geen test meer gedaan). Heb af en toe gevoelige borsten en soms s ochtends steken en dan denk ik ja vandaag wordt ik ongesteld. Maar dan is het een half uur later weer voorbij

Vind het nu we heel lang duren. Wat moet ik doen?

ik ben 25 dus aan mijn leeftijd ligt het niet lijkt mij.



Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan