Stoppen met de pil vanaf januari 2017

O super fijn tinus! Nu kan je verder.

Ik ben nu 5 dagen overtijd. En 2 dagen geleden negatief getest, toen ik 3 dagen na nod was. Ik wil nu zondag weer gaan testen.

Ik heb Niet het idee dat ik nog ongesteld moet worden. Wel rugpijn en onderbuikpijn. Maar nu niet meer als of mijn menstruatie er aan kom maar meer steken en een soort van zwaar gevoel ofzo?

Ik word er zo gefrustreerd van. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Hoop zo dat ik het morgen weet. Had de huisarts al gebeld mocht het niet doorzetten voor een bloedtest. Maar ze zijn dicht voor bijscholing.
 
Hoi dames

<span style="line-height: 1.5;">Zojuist ongesteld geworden jeetje wat ging dat snel zeg!! Nu heb ik op een app het e.e.a. uitgerekend en hoop zo te zien wanneer ik richting me eisprong ga. Die dagen daarvoor zal ik dan met ovulatietest werken</span>

Avl ik hoop voor je dat je maandag terecht kunt en dat je wat meer weet, dit is ook niet leuk. Maar je zou bijna gaan denken dat je toch zwanger bent!



Tinus grappig dan zullen wij beetje gelijk lopen.



Fijn weekend allemaal geniet van de zon
 
Avl ik ben ook benieuwd, het zou zo maar kunnen dat je zwanger bent!

Sharon: in heb ook ovulatietesten gebruikt, in de eerste ronde en nu ook in ronde 2 & het heeft zijn vruchten afgeworpen :) . Ik raad het meer dan aan ! ;)

tinus: Fijn voor je! Weet je waar je aan toe bent.
 
Tinus, wat een goed nieuws! Eindelijk ongesteld en nu weer verder naar de volgende ronde ;)

jeetje Avl je houdt het wel spannend, ga je morgenochtend testen?

Sharon, ook lekker snel ongesteld. Nu kan je eerste ronde officieel beginnen.

mijn ovulatietesten zijn helaas nog steeds negatief, merk wel dat ik er onrustig van word dat ik geen smiley zie met mijn ovulatietesten.

Welke testen gebruiken jullie? Voor diegene die ovulatietesten gebruiken of  hebben gebruikt en nu zwanger zijn. Ik gebruik digitale van clearblue.
 
Jojog! Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! En ook al zo snel! Geniet ervan!

Tinus, fijn dat je eindelijk ongesteld bent. En nu hopelijk meer regelmaat. Ben zelf 12 mnd geleden bevallen. Begin december gestopt met de pil. Daarna behoorlijk onregelmatig 29-28-12-37. En zeer wisselend in heftigheid. Weet ook niet of dit nog van ma bevalling is of gewoon na de pil. Ben na 2 mnd alweer aan de pil gegaan. Nu net weer ongesteld na 5,5 week! Alleen best licht. Zo raar. Ik wacht maar gewoon af.

Sharon: fijn dat je zo snel ongesteld bent geworden.

Avl........Spannend!
 
Svlok: kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt! Heb je wel eerder een eisprong gevonden met die ovulatietesten? Ik weet ook niet hoe betrouwbaar ze zijn.

Robje. Wat fijn dat de huisarts je serieus nam! Voel je je nog steeds zo beroerd?
 
@svlok: Ik heb de eerste ronde van clearblue de ovulatietesten gebruikt. Maar dat word te duur als je die elke maand opnieuw moet kopen! Dus ik had er ook nog besteld op sensitest, daar deze maand mee getest en het is gelukt. Ik had ook wel mijn eisprong gevoeld dus ik heb er gewoon 2 gedaan ter bevestiging..
 
Terug
Bovenaan