Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Rosa, niet afgelopen ronde, maar de ronde daarvoor vond ik op dag 18 mijn LH piek. Vorige ronde had ik er geen zin in, maar deze ronde dacht ik ach heb ze toch nog liggen. Alleen tot nu toe nog geen LH piek.

wellicht overweeg ik de sensitest ook volgende ronde, heb er deze ronde geen vertrouwen in dat het gelukt is. Zeker omdat het eitje zo traag ontwikkelt
 
@Rosa82, jup ik voel me nog steeds beroerd. Heel moe, ik ben vanmiddag ruim een uur naar buiten gegaan omdat ik anders weer in slaap zou vallen. Pillen voor m'n maag gaan pas over een paar dagen werken. Ben echt heel misselijk sinds het avondeten (en die pil moet ik in de ochtend nemen) en na het eten maar wat gaan poetsen zodat ik niet in slaap zou vallen op de bank. Echt niet normaal dit.
 
Hoi dames, sorry alweer een tijdje stil vanaf mijn kant. Voor degenen met een positieve test, gefeliciteerd!

JoJoG ik heb van Davitamon foliumzuur met vitamine D (zon roze/wit doosje)

Avl ik vermoed toch wel dat je zwanger bent, hoop dat je morgen positief test en anders via de huisarts? Spannend hoor..

Afgelopen donderdag had ik intake en eerste echo, het zit tussen de 5 en 6 weekjes. Mijn baarmoeder lag gekanteld en mijn blaas zat vol dus een duidelijk beeld kreeg ze niet. Wel zit er iets en zit het mooi op de goede plaats, 6 april mag ik terug en dan kunnen ze ook meten hoe groot het is en wanneer ik ben uitgerekend en dan moet ook het hartje kloppen.

Succes allemaal!
 
Chantal super om te horen! Ben echt benieuwd.

Ik gebruik ook de sensitest 24 stuks plus 3 zwangerschaps voor 24 euro geloof ik. Voor ik gister ongesteld werd heb ik ook nog eens getest met die van de action en die werkte ook prima (5 stuks 2,50 geloof ik). Ik wilde eerst ook clear blue tot me vriend de prijs zag en zei ik geloof dat je gek bent
 


Ik heb 8 april me eisprong dus dan gaan we maar eens oefenen haha. Mochten we extreem veel geluk hebben dat het meteen raak is, dan zou ik uitgeteld zijn rond de jaarwisseling..

Dit weekend zitten we in Utrecht en vandaag op het terras zagen we of overal zwangere vrouwen of baby's in JOOLZ kinderwagens ofwel je merkt dat je er veel mee bezig bent. Haha

Fijne avond
 
Ik heb de ovulatie testen van de kruidvat gebruikt  7 voor 13.50. 1ste geen lh piek. Bij de 2de keer duidelijk 2 strepen. Dus flink geklust rond die tijd nu afwachten. Ben erg benieuwd. Voel tot op heden niks.
 
Ben even een paar dagen afwezig geweest en vandaag is mijn NOD, ik kon er heel slecht van slapen. Ik dacht steeds in de nacht van o als ik maar niet ongesteld word en dacht ook steeds voel ik nou bloed lopen. Een paar uur geleden naar de toilet gegaan en getest en er stond 1-2 weken zwanger!

We kunnen het haast niet geloven, gelijk in de roos geschoten. Echt heel bijzonder, ben er helemaal emotioneel van! Voorderest heb ik het niet echt gevoeld, geen echte klachten nog. Heb 2 keer kort wat steekjes linksonder gevoeld en een beetje buikpijn af en toe.

Voor de zwangere dames, en nu haha? Hebben jullie de huisarts gebeld voor die 6 weken intake of ga je al eerder voor een afspraak?
 
@linny1988, Sharon K en Svlok, ik heb eigenlijk de goedkoopste ovulatietesten gebruikt die waren toen in de aanbieding ook nog, van test-point de cassettes. Het maakte mij wel gespannen dat ik telkens negatief kreeg en toen ineens kwamen de streepjes! (later dan verwacht) Maar zoals jullie in mijn bovenstaande bericht kunnen lezen, heeft het mij wel geholpen!!
 
Terug
Bovenaan