Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Christaaa nee eigenlijk niet echt, had 2 keer heel kort even wat steekjes linksonder en soms buikpijn. Maar dat zou ook van eten geweest kunnen zijn.
 
@Robje88, dat idee kreeg ik ook toen ik hier een aantal weekjes geleden op ging, maar voor je het weet ben jij de volgende ;)

@Avl, ik hoop dat als je vandaag gaat testen jij ook goed resultaat zult hebben, ik zal voor je duimen!!
 
@Jasmijn, we zullen zien wat er uit de bloedtest komt. En anders hopelijk snel regelmatigheid want ik wil eerlijk gezegd geen ovulatietesten gaan gebruiken
 
gefeliciteerd jasmijn!! haha een hoop blijde dames van de week! ben nu wel benieuwd naar Avl.

Robje wat fijn dat de dokter je serieus neemt. benieuwd wat er uit je bloedtest komt!

Ik moet zelf nog een weekje wachten op mijn nod maar denk niet dat het deze maand gelukt is. Ben zo beroerd geweest rond me eisprong en had veel buikpijn dat het er maar 1x van gekomen is. ach volgende maand weer een kansje moeten we maar denken
 
Wauw Jasmijn, gefeliciteerd! Is het al een beetje bezonken bij je? Ik woon op een eiland, de verloskundige hier heeft mijn spiraal geplaatst en verwijderd, zit in hetzelfde gebouw als de huisarts en het leek mij het meest logisch om haar dan ook te bellen aangezien zij ook wist van de kinderwens. Ik heb haar wel gevraagd of ik contact met de huisarts moest opnemen en dat hoefde niet. Ik mocht met 6 weken al langs komen maar dit is erg vroeg, zo vroeg dat ze het nog niet kon meten en er ook nog geen hartje te zien was dus 6 april mag ik terug komen. Ze dacht dat ik tussen 5 en 6 weken inzat. In een fb groep voor november mama's hebben sommigen hun intake en eerste echo pas bij 12 weken, dit verschilt dus per verloskundige. Als ik jou was zou ik uitzoeken naar welke praktijk je wil en daar contact mee opnemen en vragen wat hun procedure is. Gebruik je medicijnen? Dan moet je je huisarts even inlichten en kijken of je deze mag blijven gebruiken.

Als je googled naar zwangerschap berekenen dan kun je eerste dag van je laatste menstruatie invoeren en berekend hij ongeveer een datum (wel leuk om te weten toch ;-)) Ik weet niet of je de handleiding van de clear-blue test hebt gelezen maar 1-2 weken betekend eigenlijk al 2-3! Geniet ervan :)

Robje ik ben benieuwd naar je uitslag en Avl heb jij alweer getest?
 
Terug
Bovenaan