Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Gefeliciteerd Jasmijn, wat een goed nieuws! Jeetje wat zijn jullie allemaal snel zwanger, extreem vruchtbare vrouwen hier ;)

Chantal, leuk zo'n eerste echo, nu in spanning afwachten tot de volgende echo.

Robje, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt :( Ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt! Ik moet eerlijk bekennen dat de ovulatietesten mij echt veel stress bezorgen, elke keer een negatieve test helpt niet echt :( dus snap dat je zegt het zelf liever niet te gebruiken.

Spannend hoor Linny, wanneer verwacht je je nod?

Avl, heb je al getest?

 
Jasmijn gefeliciteerd!!!

Svolk. Nog 1 weekje wachten dan verwacht ik mijn Nod. Ik vind het ook erg spannend. Voel nog niks. Maar dat zegt niks als ik dat hier lees :)
 
Linny, het is ook elke keer spannend. Ik merk dat ik elke ronde zo een week voor mijn nod echt enorm in spanning zit en de tijd gaat dan ook zo sloom! Inderdaad het zegt helemaal niets, als je geen symptomen hebt kan je net zo goed zwanger zijn ;)
 
Svlok, hopelijk is het raak voor je en anders volgende ronde misschien zonder de ovulatietesten? Ik werd ook gek van die dingen, steeds negatief maar aangezien ik nu toch zwanger ben toch ergens een eisprong gehad. Probeer van elkaar te genieten en niet af te gaan op de testen, het komt wel goed!
 
Bedankt voor de felicitaties iedereen!! Fijn dat ik het hier kan delen!!

Chantal P, een beetje bezonken maar nog niet helemaal hoor. Ik blijf maar naar die test kijken. De uitslag van de zwangerschapstest blijft 24 uur lang nog zichtbaar, kan ik er nog genoeg keren naar staren haha. Net op de webiste gekeken van een praktijk die ook bij mijn huisarts is aangesloten en die heeft als eerste intake 8 weken ongeveer. Ik ga hun zo even mailen om een datum te prikken. Vanmiddag even met manlief naar de boekenwinkel gegaan om een boek te kopen die per week verteld wat er gebeurd van binnen, erg leuk om te lezen. Hopen dat alles voor iedereen hier voorspoedig zal verlopen!
 
Gefeliciteerd Jasmijn! Wat een goede berichten hier!

Ik ben nog steeds in afwachting. Inmiddels dag 41 van de cyclus. Donderdag heb ik voor het laatst getest, maar die was negatief. Ik heb ook nergens last van. Maar ik zou wel een beetje duidelijkheid willen hebben inmiddels. Vorige cyclus was 42, dus miss ben ik wel heel regelmatig, haha maar duurt die cyclus dan ook heeeeel lang (en minder kans op jaarbasis)

Avl, hoe is het bij jou?
 
Bedankt Chantal, lief van je! We genieten sowieso en zitten gelukkig niet stil. Hopen dat het ons een keer lukt en anders gaan we vanaf eind mei een traject in.

Irritant dat je nog steeds wachtende bent Nena, maar wellicht dat je morgen toch ongesteld wordt. Hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt :)
 
Jeetje even een dag niet mee gelezen en weer zwangere dames er bij, wat leuk en gefeliciteerd allemaal!

Gelijk een vraag voor de zwangere.. ik ben nu 6 weken in verwachting en hem echt een soort zeurend, branderig gevoel in mijn onderbuik. weten jullie wat kan zijn en is dit herkenbaar?
 
Terug
Bovenaan