Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Cheff, helaas kan ik er niet over mee praten, we gaan voor ons eerste, maar wellicht we de al zwangere of diegene die al moeder zijn.

net getemperatuurd en die is weer licht gestegen naar 36,5 (gister 36,3) en net eindelijk een positieve ovulatietest, maar kan dat vannacht mijn ei is gesprongen, dus geen idee wanneer we het vandaag het beste kunnen doen, mijn vriend is niet echt een ochtendmens, dus voor werk wordt lastig :(
 
@jasmijn: proficiat! Om op jou vraag te antwoorden; ik heb vrijdag meteen gebeld naar een verloskundige, vandaag mag ik langsgaan voor algemene info en gaat ze bloed prikken. En word er ook een datum afspreken voor een eerste echo! Spannend..

Wij hebben het gisteren aan onze ouders verteld en ze waren allemaal door het dolle heen! Echt leuk zo'n positieve reacties :D
 
@JoJoG ik heb gister een mail gestuurd naar de praktijk, ze belde net maar kon niet opnemen omdat niemand op werk het natuurlijk nog weet en ik hier geen privacy plekje heb. Heb net maar even een mailtje terug gestuurd, het uitgelegd en gevraagd of we ook na of voor mijn werktijden konden bellen. Bij hun is de intake met 8 weken, dat zou over ongeveer 4 weken zijn.

Vandaag begint het een beetje echt binnen te komen, vanmorgen nogmaals een test gedaan of ik gister niet gedroomd had maar deze was ook gewoon positief. Herkennen meer zwangeren dit dat ze na de eerste test nog een keer later gaan testen?
 
Nou dames, ze kunnen niks in m'n bloed vinden en over 2 weken mag ik terugkomen als de klachten aanhouden.

Dat de klachten al 3 maanden aanhouden en erger worden wordt gewoon wederom genegeerd
 
@Robje88, wat vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden. Ik ben heel wat jaren ook misselijk geweest, niet constant maar soms s'ochtens en soms s'avonds. Kreeg ook maagpillen om te kijken of dat wat deed, maar niks hielp, daarna is er met een camera nog in mn maag gekeken maar ook zonder resultaat. Wat gaan ze over 2 weken testen als je klachten er dan nog zijn? Ik hoop voor je dat ze iets kunnen vinden, bij mij is er nooit een oorzaak van gevonden.
 
Ik heb geen idee maar ik wil een verwijzing naar de gynaecoloog. En ik ga contact opnemen met de vrouwenkliniek. Het zijn overduidelijk m'n hormonen want ik ben extreem overstuur sinds het telefoontje omdat ik me nu gewoon 2 weken ziek en moe moet zitten voelen tot ik weer terecht kan
 
@jasmijn: ik was wel blij dat ik zo vroeg al kon langsgaan bij de verloskundige, vooral heeel veeel info gekregen over voeding ed. Ook een bloedtest en urinestaal moeten afgeven. Morgen krijg ik de uitslag of er effectief hormoon in mijn bloed zit. Het is nog heel pril,pas 4weken en 2dagen zou ik nu zijn.. Volgende week maandag moet ik nog eens terug, voor de verdere medische info, dan gaat mijn vriend ook mee. En op 6a7 weken krijg ik de eerste echo!
 
Terug
Bovenaan