Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Robje wat vervelend dat ze niets kunnne vinden en heel raar en frustrerend dat je nu weer twee weken moet wachten. Heb je al gebeld voor een doorverwijzing?

Mijn temperatuur doet deze ronde erg raar, mijn eisprong was helaas al later doordat mijn eitje minder snel groeit. Op dag 15 was mijn temperatuur gedaald naar 36,3, maar gister en vandaag is mijn temp. 36,5. Mijn cervixslijm is vandaag ook dikker/slijmeriger dan gister, lijkt erop dat ik vandaag pas mijn eisprong heb. Hierdoor ben ik bang dat mijn nod ook opschuift, iemand hier ervaring mee of bekend met temperaturen?
 
Wat is het hier rustig!

@svlok: dan denk ik inderdaad dat je nodig opschuift. Ik duim voor je! Heb zelf geen ervaringen met temperaturen, maar dat veranderd slijm ken ik wel (van lezen, niet zelf)

@robje: nog steeds zo beroerd? Nog verwijzing kunnen regelen? Hopelijk voel je snel beter en snel duidelijk wat er aan de hand is

@avl: hoe is het met jou? Het is zo stil geworden dat ik vrees dat je ongesteld bent geworden.....

Verder nog mensen die wachten op nod? Kortom binnenkort nog meer goed nieuws hier?

Ik heb binnenkort mijn eisprong. Weet niet precies wanneer, want cyclus varieert nogal en ook mate van ongesteldheid. Maar ik wil niet temperaturen of ovulatietesten doen, thans niet in ronde 4. Dus vooral lekker genieten van elkaar. Alhoewel mijn vriend daar gisteren helaas geen zin in had: ik dacht dat hij een grapje maakte! Beetje genant...!

Hoe voelen de zwangeren zich? Al eerste echo's gehad? Zo te lezen liggen het moment waarop eerste echo is heel verschillend bij verschillende praktijken. Volgens mij is er de eerste weken nauwelijks iets te zien. Bij mijn eerste had ik echo met 8 weken en toen weer met 12 voor termijn en toen weer snel daarna voor nekplooi meting. Weet nog goed dat eerste intake met 8 weken was en had eerst bijna uur lang gesprek en op einde pas echo. Ik werd daar heel ongeduldig van want wilde toch eerste echt wel even zien of alles goed was, voordat ik die waslijst aan vragen beantwoord!

Zwangeren: geniet ervan. En probeer je niet teveel zorgen te maken. Het gaat zoals het gaat. Geniet vooral van het wonder dat zich in jou voltrekt!
 
Hey Rosa,

Het is hier inderdaad heel stil.. Ik ben vandaag 5weken, gisteren een afspraak gemaakt voor de eerste echo bij de gyne, kan pas 3mei terecht! Echt balen :( . Dan ben ik 9weken, maar dan weet ik wel meteen of alles goed is want dan is het al een minimensje, ik bekijk het maar positief.

Maandag weer naar de verloskundige, voor nog verdere info. Ben benieuwd wat ze nog meer te vertellen heeft..

Ik ben sinds woensdag heel ziek geworden, een keelontsteking en 38,5 koorts.. Heb 3dagen in bed doorgebracht en kon nauwelijks eten door de verschrikkelijke keelpijn. Mijn huisarts heeft me antibiotica voorgeschreven en die begint nu zijn werk te doen, ik voel me nog steeds beroerd maar kan toch al kleine beetjes eten en de pijn is zo goed als weg..

Meer en meer krijg ik dat zwangere gevoel, krampjes, steekjes, trekkerig gevoel, veeel honger, pijnlijke borsten en mijn tepels veranderen ook nu, ik huil ook om het minste en mijn vriend zegt dat ik met momenten echt kan zagen :')

& veel klusplezier de komende week !

Liefs, x
 
Hoi hoi

Ik ben afgelopen donderdag plotseling ongesteld geworden op das 27 van mijn cyclus.  Naar eigen berekening had ik vandaag ongesteld moeten worden.



Op naar de volgende ronde....Zijn  er nog meer die deze week hun nod hebben?
 
@Rosa82 en Svlok, nee nog geen verwijzing gevraagd. Het ziet ernaar uit dat de pillen beginnen te werken. Eergisteren en vandaag bijna niet misselijk geweest, gisteren wat minder futloos. Borsten doen wel continue pijn.

Sinds gisteren rare steken/krampen in onderbuik. Misschien m'n eisprong?

Rekenen jullie eigenlijk de periode tussen de laatste onttrekkingsbloeding en eerste echte menstruatie mee als ronde of niet?

Ja het is hier idd stil. Ik zat ook op nieuws van Avl te wachten....
 
@Rosa82, Wij hebben over anderhalve week een voorlichting met nog meer zwangere die bij mijn praktijk zitten en eind april een vroege echo (8weken) om het hartje te horen. Op 16 mei hebben we onze eerste termijn echo (de 12de week) waar we ons kindje ook echt te zien krijgen. Ben afgelopen week flink verkouden geweest, maar sinds gister begin ik weer wat beter te worden gelukkig, voorderest wat buikkrampen en mn borsten zijn wat gevoelig.

@Robje88, fijn dat de pillen beginnen te werken! Die steken/krampen kunnen zeker je eisprong zijn. Ik rekende vandaag vanaf de eerste echte menstruatie t/m dan weer de echte menstruatie.
 
Terug
Bovenaan