Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Jasmijn, spannend!

De steken houden nu al voor de 3e dag op rij aan en schieten af en toe door naar m'n rug. Gisteren was het voornamelijk rechts, vandaag links. Is dit normaal?
 
O ja Jasmijn, ik reken hetzelfde (dus nu ronde 2), mijn vriend rekent de ronde tussen stoppen en menstruatie mee.

Ik vind dat ik gelijk heb en hij niet hahahahaha
 
Hoi het was idd stil hier.

Ik ben afgelopen week ongi geweest. Nu twee ronde van 42 dagen gehad. Best wel lang, maar regelmatig dus haha! Nu op weg naar de vruchtbare week, al heb ik geen idee wanneer - bij zo n lange cyclus - mn eisprong is. Dus toch maar wel aan de ovulatietesten om daar achter te komen. We zijn benieuwd! En o ja ik merk ook dat ik meer zin heb dan mn vriend. Zou dat met klepperende eierstokken te maken hebben! Haha!

@robje, goed te horen dat het beter gaat. Hopen dat je snel helemaal opknapt.
 
@Nena158 ja je gaat het haast letterlijk denken die klapperende eierstokken hahaha

Wat je cyclus betreft, ik gebruik een app (met een schattig konijntje haha) om mijn menstruatie bij te houden. Dan word je vruchtbare week incl eisprong berekend in de kalender. Of het zeker zo is weet ik niet maar je kan dan bijv een ovulatietest doen rond die aangegeven data
 
@nena: inderdaad lang! Wel fijn dat het regelmatig is. Hopelijk beetje zicht op eisprong met die testen

Ik gebruik ook app om bij te houden, meer omdat ik anders vergeet hoe.lang cyclus telkens duurt. Omdat dat nogal wisselend.

Ben trouwens wel flink aan het balen: nu ongeveer eisprong (denk ik.....) Maar geen tijd om te vrijen! Eerste vriend geen zin en nu zien we elkaar nauwelijks/niet door allerlei afspraken. Zo balen. Wel 1x gedaan, maar had toch gehoopt nu zo om de dag. Voelt dan beetje als verloren ronde. En dan direct het weeeeeeer zooooo lang!

Iemand binnenkort NOD?
 
Zo wat een stilte laatste tijd!

Aankomende vrijdag hebben wij intake gesprek bij de verloskundige. En daarna gaan we door naar een echopraktijk en krijgen we eerste echo! Vind het zo spannend! Word nu echt ongeduldig!
 
@Rosa82, mijn eisprong was een aantal dagen later dan de berekening aangaf en daarvoor kan het ook al raak zijn natuurlijk. Ik hoop dat die ene keer dan DE keer is geweest voor jullie!
 
@Rosa82, ja ik snap dat je baalt. Hier hetzelfde verhaal ;-) ik word aangekeken met een blik van "alweer??" Maar aan de andere kant zoals Jasmijn zegt mss is je eisprong wel later. Er wordt ook geadviseerd om iedere 2 dagen te vrijen. Spermacellen leven als het goed is wat langer en zo kan het alsnog raak zijn!
 
Terug
Bovenaan