Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hi dames

Laatste tijd is het hier indd rustig. Ikzelf had het idee dat er iets mis was met mijn lichaam omdat de streepjes op ovulatietest maaruitbleven. Uiteindelijk vanmorgrn erachter gekomen dat ik een cyclus van 32 dagen ipv 28 dagen heb haha. Wat een heerlijk gevoel om dat 2e streepje op de ovulatie test te zien staan en dan is het nog geen zwangerschapstest hahahaha.



Izayes fijn om te horen dat alles goed is tot nu toe!
 
@Sharon K, fijn dat je toch een tweede streepje hebt! Bij mij was die toen ook later dan verwacht en ik was ook erg opgelucht om een tweede streepje te zien! Veel klusplezier ;)
 
@isayeh: dat klinkt heel fijn! En dan over minder dan 2 weken weer de volgende echo. Fijn!

@sharon: kan me voorstellen dat het fijn is die 2 streepjes te zien en dat je meer inzicht hebt in je cyclus. Ik heb deze cyclus vanaf dag 14 tm dag 19 ovulatietesten gedaan met 1 keer te licht streepje (maar niet zo consequent qua tijdstip). Nu zijn ze op... Hopelijk was ovulatie voor 14e dag. Was ook beetje impuls om die dingen te kopen en te testen. Ik ga nu gewoon afwachten en als deze ronde niets wordt en weer een raar lange of onregelmatige cyclus dan ga ik het de volgende keer wel serieus doen.

En Sharon: Wie weet kijk je de volgende keer een naar streepjes op een zwangerschapstest! Ik duim voor je.

Verder niets nieuws? Zo te lezen niemand bij nod, want zijn sommige zijn slim niet teveel op het forum te lezen, omdat ze er dan teveel mee bezig zijn! Haha, dat dacht ik voor mezelf namelijk eventjes. Maar ik vind het beeld te leuk om jullie verhalen te lezen!

@jasmijn: wanneer heb jij ookalweer echo?
 
Hier ook volop met ovulatietesten aan de slag. Maar nu op dag 17 en nog geen tweede streepje. Nu heb ik best goedkope varianten in huis gehaald. Dus ik dacht dat het daar aan lag, haha. Maar na jullie berichtjes toch weer hoop dat ie miss morgen of vrijdag nog zichtbaar wordt. En anders klussen we maar op goed geluk verder....
 
@isayez, wat lijkt me dat super om dat mee te mogen maken! En fijn dat je bijna naar de volgende echo kan! Lekker wat om naar uit te kijken :)
 
Terug
Bovenaan