Stoppen met de pil vanaf januari 2017

M'n bericht is niet helemaal gepost zo te zien...

@sharon k, gelukkig heb je je streepje gevonden, ik had ook m'n piek gevonden, maar door een conflict met onze buren is klussen tijdens mijn piek er niet van gekomen :( wel ervoor geklust gelukkig. Nu maar wachten op mijn nod.

@jasmijn, spannend!
 
Zie dat alweer 1/3 van me bericht maar is geplaatst.

<span style="line-height: 1.5;">@rOsa ik weet ook even niet wat me vaste cyclus is maar voor deze periode na me spiraal iig 32 dagen. Uiteraard hoop ik dat dit me enige periode is en dat ik de volgende keer 2 streepjes zie op me zwangerschapstest</span>

Hebben jullie dames ook veel last rond je ovulatie. Maandag en dinsdag licht misselijk en vandaag kramp in me buik steken links en rechts en niet zo zuinig ook. Ben veel onderweg in me auto en ben bij tankstation moeten stoppen van de pijn. Vraag me af of dat normaal is?...
 
@ Lily super vervelend dat je door conflict niet hebt kunnen klussen.  In principe zou 1 of 2 dagen voor ovulatie ook prima moeten zijn!

Succes
 
Ik ben weer bijgelezen hier! Ik heb weken niet kunnen inloggen op dit forum, heel vervelend.

ik ben ondertussen hersteld van mijn griepje :) Voor de rest ben ik op en top zwanger, moe, misselijk, pijnlijke borsten.. Tjah het hoort er allemaal bij zeker? ;)

3mei heb ik de eerste echo, dan ben ik rond de 9weken zwanger.

En oja, ik heb de ovutesten gebruikt van sensitest & het was meteen prijs!
 
@sharon k: gelukkig een paar dagen voor de ovulatie geklust, op zondag. Maandagavond  een positieve ovulatie test, allebei de streepjes even duidelijk. Dinsdagmiddag nog eentje gedaan, daarvan was het test streepje duidelijker dan de controle streep. Ik verwacht er niet teveel van, maar je weet maar nooit.

Wel vervelend van die ovulatiepijn! Ik voel zelf wat lichte kraampjes, alsof ik ongesteld ben, maar aan de pil of alsof ik van tevoren wat heb ingenomen tegen de pijn. Duurt ook niet lang bij mij. Maar hoor wel vaker dat sommige vrouwen daar flink last van kunnen hebben!
 
Gisteren had ik dan ook twee streepjes. Yes! Op mn ovulatietest, dat dan wel, haha. Maar het voelt alsof je al voor de helft zwanger bent. Ervoor goed geklust, vandaag is het ff niet gelukt, dus ik hoop maar dat het voldoende is. Ik voelde mn ei wel duidelijk. Voor het eerst overigens met een zeurend gevoel van een paar uur links onder.

@Lily, en Sharon, wanneer is jullie Nod? Volgens mij lopen we aardig gelijk, Leuk! De mijne op koningsdag, haha! Hopelijk allemaal op naar de tweede test met twee streepjes.
 
@nena en Lily mijn Nod is ook Koningsdag super spannend en leuk om samen de nod te hebben. Leuk weetje aanstaande maandag is de eventuele innesteling.

Mijn buikpijn blijft aanhouden..steken en krampen in midden van me buik en rechterzijde. Vraag me echt af hoe dat kan..
 
@Sharon. Ik heb ook best last van me ovulatie. Zit nu in me derde maand en nu gisteren weer. Volop pijn wat uitslaat naar rug en benen, ik word misselijk, duizelig en val haast flauw. Ga ook zweten. Vorige maand op de vloer in de wc gezeten en is toen ook niet geklust omdat ik me zo slecht voelde. Ik neem wat in en dan zakt het met 20 min weer af maar ik bleef vorige maand wel 4 dagen last houden van buikpijn en last van darmen. Ze zegge dat is handig dat je dat voelt en ik ben geen softy maar het doet echt pijn dus het mag van mij wel wat minder. Zou me er niet te druk om maken. Ik lees en hoor veel dat het meer voorkomt.
 
Terug
Bovenaan