Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Mjjn nod is ook op kongingsdag, grappig joh dat we tegelijk lope ! Tijdens en voor mn ovulatie flink geklust. Denk vanavond nog een ronde voor een evt late eisprong haha
 
@ Sharon, Nena en Christaaa,

ik denk dat mijn nod de 25e of 26e is, omdat mijn cyclus steeds 26 of 27 dagen is. Klopt ook wel met de ovulatie test. Ik ga voor ons duimen!! Hopelijk goed nieuws met Koningsdag :)

@Ansje123, wat vervelend dat je zo'n last hebt van ovulatiepijn, kan me voorstellen dat het er dan niet meer van komt..
 
Hoi hoi

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven dus dacht laat maar weer wat van me horen. De vorige keer ging mijn cyclus van 28 naar 32 dagen. En had dan aangehouden dat of aankomende maandag mijn nod was of donderdag. Maar helaas vandaag weer ongie geworden :O ondanks mijn super klus werk :p

Dus nu een cyclus van 26 dagen :S Beetje jammer weer maar ga het nog 1x zonder ovulatie testen doen. En anders bestel ik de volgende keer een doos vol of een palet haha;p grapje iets te veel van het goede

Ik hou nu maar een gemiddelde cyclus aan van 29 dagen. En maar voor de zekerheid 2 klus weken gepland voor het geval weer later of toch eerder is.

Ik had ook echt gehoopt dat ik dit keer zwanger zou zijn vooral omdat 2 mensen in mijn omgeving net deze week hebben verteld dat ze zwanger zijn. En dan begint het alleen maar meer te kriebelen.

@ ansje123 ik voel me ook altijd duizelig en krijg krampjes tijdens mijn ovulatie. Maar als je er erg last van hebt kan het heel vervelend zijn.

 
Mijn nod is ook koningsdag. Als ik de 28 dagen aanhoud dus we gaan het zien. Duurt nog wel ff dus poosje geduld nog. Begin van de maand gaat heel hard maar nu gaat het allemaal wat trager.

Is ook best frustrerend bobo. Zo je best doen om te klussen, dan heb je toch hoop dat het raak is. Het kan toch haast niet anders denk je dan.. e  dan verschuift je cyclus en komt het net niet uit blijkt..

 
Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Positief is wel dat deze cyclus 28 dagen was en hopelijk dus een teken dat mijn hormonen eindelijk in balans zijn of op z'n minst richting balans gaan
 
Dat moet een dubbel gevoel geven Robje. Balen dat je ongi bent, maar op weg naar een regelematige cyclus en stabiele hormonen biedt ook houvast voor een volgende ronde. Succes iig.



Wat leuk dat er meer rond koningsdag hun nod hebben. Spannend! Ik vind het wel lang duren, net wat Ansje zegt.
 
Zeker dubbel gevoel maar idd op naar ronde 3! Het wordt nu iets makkelijker gokken wat de eisprong betreft.

Ik mag niet klagen want 42 dagen zoals bij jou is echt lang wachten...ik heb dat gelukkig maar 1x gehad
 
Zo! Hier ongesteld worden. Beetje dubbel gevoel. Blij dat cyclus minder lang duurt, maar ook weer een ronde zonder resultaat! Nu weer in dubio of ik ovulatietesten wil gaan doen. Zucht! 4 weken is dan toch weer best lang om weer te wachten op volgende kans!

Robje: wij lopen nu dan ongeveer gelijk! Hoe voel je verder? Alweer helemaal de oude?

En zo te lezen kan Koningsdag voor sommigen een hele bijzondere feestdag worden! Ik duim voor jullie. Dat wachten duurt langer hè?!

Svlok:?! Hoe is het mij jou?

Bobo: hopelijk komende ronde raak! Dan hoef je niet aan de ovulatietesten.

Ik merk soms wel dat ik het gevoel heb te moeten klussen, want onze normale frequent is niet om de dag. Dus voelt niet zo heel natuurlijk. Merk wel duidelijk dat ik rond ovulatie meer zin heb. Dus dat helpt wel!

 
Terug
Bovenaan