Stoppen met de pil vanaf januari 2017

<p style="text-align: left;">Haha jaa ik heb wel geduld. Althans dat zeg ik nu, tot het de dag voor koningsdag is. Moet gewoon werken die dag, n als ik ongesteld word heb ik zoveel pijn dat ik de sterkere variant moet nemen van aleve feminax :(</p>
 
Hier gaat alles nog goed, deze ronde heb ik wat meer rust voor mezelf genomen. Ik lees wel nog jullie verhalen mee. Ik zit deze week in mijn vruchtbare periode en heb begin mij tussen 3 - 5 mei mijn nod. Ik ben deze ronde met acupunctuur, dus wie weet draagt dat bij. Verder proberen we gewoon te genieten en er niet een verplichting van te maken.

spannend voor alle dames die rond of op Koningsdag hun nod hebben! Ik ga voor jullie duimen, zal leuk zijn als er weer positief nieuws is!
 
Sinds gisteren zit ik echt volop onder de pukkels. Ik lijk wel een puber, haha! Zou het een symptoon zijn? Ik moet nog een week tot mn nod. Ik hoop het zo. Bij mn vorige zwangerschap had ik ook volop last van acne namelijk, maar nu is dat wel heel snel.
 
Bobo, robje en rosa, balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Hopelijk is het de volgende keer raak!

nena hopelijk is dat een teken! Lees we vaker dat het een eerste symptoom is!

svlok, hoop dat de acupunctuur helpt, ik ga ook voor jou duimen :)

ik moet als het goed is volgende week dinsdag ongesteld worden. Ik heb vaak krampjes en krijg af en toe een misselijk gevoel. Verder niet echt kwaaltjes. Heb mijn temperatuur gemeten, die is van 37.2 naar 36.1 gegaan tussen dag 18 en 21 (vandaag). Kan dit mogelijk een innesteling zijn of kan ik wat eerder ongesteld worden? Wat denken jullie?
 
@Rosa82, wat toevallig, kijken of het zo blijft. Ik voel me fysiek steeds beter. Bijna door de pillen voor m'n maag heen dus dan zal snel duidelijk worden of er meer balans is. Ik ga nog steeds geen testen gebruiken, ik heb m'n eisprong vorige keer goed gevoeld en we gokken erop dat mijn vruchtbare dagen tussen 29 april en 2 mei zijn. Hoe gaat het met jouw hormonen? Heb je nog overwogen je levels te laten testen?

@Svlok, wat fijn dat je wat rustiger bent! Toevallig zat ik ook al aan acupunctuur te denken mochten de klachten aanhouden. Ik hoop dat je er baat bij hebt!
 
Nena, wie weet is het wel een positief teken, spannend hoor!

Lily, het kan beide kanten op gaan, het kan innesteling zijn, maar ook dat je ongesteld wordt, hoe was je temperatuur vanochtend?

Robje, ik hoor veel positieve dingen over acupunctuur, dus dacht kan het altijd proberen :)

Wie gebruikt ook ovulatietesten van sensitest? Ik heb geen knaltest gehad, maar ben bang dat ik mijn eisprong heb gemist (met testen). Gister daalde mijn temp. naar 36,4 en vanochtend was ie 37,1. Qua testen heb ik eergisteren rond 18:00 uur getest en gister pas om 22:30 uur.
 
@svlok, ik testte zelf deze ronde 1x per dag met kv testen, als ze donkerder werden 2x op een dag met een clear blue erbij. Wat raar dat je dan nog geen duidelijk resultaat had :( ik heb helaas geen ervaring met sensitest.

Toen ik wakker werd mijn temperatuur gemeten, en hij is weer 37 graden :) Toen kon ik het niet laten en heb zo'n ultra gevoelige test gedaan.... resultaat is een heeeeeeeel licht streepje, nauwelijks nog te zien. Nog ff afwachten! Durf het nog niet te geloven...
 
Een streep is een streep zeggen ze, hoe licht ie ook is. Spannend Lily!! Morgen nog ns testen, dan zou die donkerder moeten worden. Ik hoop het zo voor je!
 
Terug
Bovenaan