Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Nena dat kan zeker een teken zijn, had ik ook vrij snel!

Nadat we in januari gestopt zijn met spiraal was ik vrij snel zwanger (zoals sommigen hier wellicht weten). Helaas is bij 9+5 het hartje gestopt met kloppen en heb ik nu pilletjes gekregen en inmiddels denk ik een miskraam. Binnenkort wordt gekeken of ik goed 'leeg' ben zodat we verder kunnen, best verdrietig maar ik hoop dat het snel weer lukt.

Spannend de komende NOD's ik duim voor jullie! Mijn geduld zal ook weer op de proef gesteld moeten worden.. Lily, heel spannend! maar een streepje is een streepje hoe licht ook, wanneer is je NOD? Dan zou ik clearblue doen met zwangerschapsindicator, heb je gelijk duidelijkheid!
 
@chantal, wat verschrikkelijk naar moet dat voor je zijn. :( Ik hoop dat je het de komende tijd een beetje kan verwerken en weer verder kunt. Hopelijk is het dan snel weer raak!

@nena en Chantal, zit te twijfelen of ik morgen of overmorgen ga testen. Heb namelijk wel heel erg vroeg getest, haha. M'n NOD is dinsdag. Heb wel inderdaad een clearblue met indicator gehaald, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Hopelijk blijft ie positief en zijn er meerderen die een positieve test krijgen  :)
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;"></p>
 
Chantal! Wat verdrietig! Sterkte en ook weer succes! Neem je een pauze of ga je direct door?

Lily! Een streepje is een streepje! Spannend. Als je genoeg geduld hebt, zou ik in het weekend pas weer testen.

Svlok: hopelijk slaat de acupunctuur aan. In welke ronde zit je?

Voor de Koningsdag dames zal ik duimen!

Hier dus weer ongesteld. Maar erg licht. Lichter dan ik van mezelf gewend ben (voor eerste zwangerschap). Beetje raar. Dus toch besloten aan de ovulatietesten te gaan. Voor wat meer duidelijkheid.
 
Ach Chantal! Dat is verdrietig nieuws! Heel veel sterkte. Doe wat bij jezelf goed voelt. Neem de tijd om dit een plekje te geven. Want hoe klein ook, in je hoofd is het al een heel mensje.
 
Lily, een voorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk blijven alle testen positief!

Jeetje Chantal wat verschrikkelijk zeg! Sterkte ermee en hopelijk binnnekort alsnog goed nieuws.

Rosa, ik hoop het ook. We zitten inmiddels in ronde 6, baal alleen dat ik niet echt een knal ovulatietest heb gehad :( dus heb er weinig vertrouwen in deze ronde.
 
Wat verdrietig Chantal :( Heel veel sterkte!

Spannend Lily een streep is een streep ;)

Hopelijk hebben we binnenkort allemaal een positieve test :)
 
Bedankt voor de lieve berichtjes! Zodra mijn baarmoeder mooi ''schoon'' is willen we het gelijk weer gaan proberen, hopelijk binnenkort inderdaad allemaal een positieve test! :)
 
Terug
Bovenaan