Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Chantal wat vreselijk nieuws...! Voelde je iets aankomen? Of kwam het onverwachts?

Ik heb vrijdag termijn echo (ben dan 10 weken 3 dagen) (heb bij 7 weken 3 dagen eerste echo gehad met mooi kloppend hartje)  maar ik vind het toch steeds spannender worden.. ben zelfs beetje bang...

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en hoop op gauw goed nieuws !
 
Chantal: heel veel succes. Ik hoop zo dat het jullie weer snel lukt.

Hier loopt de spanning toch best op. Ik moet nog een kleine week tot mn nod, maar heb nu naast de pukkels ook jeukende borsten en steken bij mn lies. Zijn er meer die symptonen hebben?
 
Bobo, dat zal inderdaad leuk zijn als iedereen binnenkort goed nieuws heeft!

Chantal, wat goed en sterk dat jullie gewoon doorgaan. Heel veel succes en hopelijk snel weer positief nieuws! Een positief ding, je weet dat je wel zwanger kan worden en volgende keer is het allemaal positiever!

Isayez, snap dat het spannend is, het is toch elke keer naar de echo's toe leven en hopen dat alles nog steeds goed is. Lijkt me allemaal erg spannend, nu zitten we vol spanning op onze nod te wachten en straks met spanning op de echo's!

Ook voor jou erg spannend nena! De laatste week voor nod voel ik ook elke keer weer spanningen.

Mijn temperatuur was vanochtend weer enorm gedaald 36,3 (wel na maar een paar uurtjes slapen), maar dacht doe toch even een test en kreeg een knal positieve ovulatietest! Dus net vriendlief maar op een leuke manier wakker gemaakt Haha. Vind wel dat deze ronde mijn temperatuur erg raar doet had op dag 13 ook al een daling naar 36,4, maar geen positieve test. Nu op dag 17 dus wel. Hebben meerdere daar last van?

 
Svlok ik heb nooit temperatuur opgemeten dus weet eigenlijk ook niet hoe dat werkt haha.

Maar idd elke periode is spannend.. eerst wachten op eerste ongesteldheid.. en daarna wachten op nod... dan komen de echo's ... terwijl ik eerst heel relaxt was... nu helaas niet meer zo..

Uiteindelijk komt alles wel goed..
 
Vanaf januari ben ik ook gestopt met de pil om zwanger te worden.

Mijn eerste cyclus duurde 35 dagen, mijn tweede 24 dagen en nu op cyclusdag 35 nog niet ongesteld.. Heb gisteren een test gedaan van de Kruidvat (2 voor 5 euro) en van CB en helaas niet zwanger. Wel ben ik na het eten wat misselijk wat meer vermoeid. Voor de pil had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.

Ik vind het moeilijk wat ik nu moet doen. Nog een aantal dagen afwachten of er toch een menstruatie komt of bij de dokter bloed laten prikken?

Fijn om via een forum contact te hebben en er openlijk over te kunnen praten!
 
<p style="text-align: left;">Hoi mime, dat is inderdaad lastig. Ik ben zelf ook onregelematig sinds ik gestopt ben. Af en toe ook een cyclus van 42 dagen, dus het kan nog.</p>
<p style="text-align: left;">Heb je je eisprong gemerkt? Dan zou je 14 dagen tellen tot je nod. Anders afwachten en miss over een paar dagen nog eens testen?</p>
 
Hoi Nena158,

Nee helaas geen eisprong gevoeld.. dat voel ik eigenlijk nooit, dus dat is lastig. Ik moet toch nog eventjes geduld hebben en wie weet is het inderdaad een cyclus van 42 dagen.

Over een paar dagen ga ik nogmaals testen indien de menstruatie nog niet gekomen is.
 
Isayez, ik snap je spanning! Ik had bij 8 weken ook een mooie echo (verschillende metingen toen 8+3 en 8+5) Afgelopen woensdag waren we twee weken verder en kreeg ik een meting van 9+2 en een tweede meting zelfs 9 weken, ohjee dacht ik.. In het ziekenhuis bleek het uiteindelijk 9+5 maar alsnog te klein en geen kloppend hartje meer. Missed Abortion, ik merkte niks, had nog gevoelige borsten en voelde me gewoon zwanger.

Svlok, dankjewel! Morgen heb ik weer een echo, als mijn baarmoeder dan goed schoon is en ik geen bloedverlies meer heb dan kunnen we er weer voor gaan :) Hoop dat het dan wat positiever verloopt maar onbezorgd genieten gaat dan denk ik niet meer lukken zoals ik nu deed..

Ik hoop dat er binnenkort goede berichten hier voorbij komen :)
 
Terug
Bovenaan