Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@ chantal bedankt voor je bericht. Hoop dat je snel weer verder kunt.. en niet teveel spanning heb bij je volgende zwangerschap! Hou je ons wel op de hoogte?

Ik wacht het gewoon maar af  meer kunnen we toch niet doen.. en als het niet goed zit, is daar een reden voor.
 
Ik kon me vanmorgen niet inhouden. Ik was echt zo misselijk. Dus toch maar een test gedaan. Helaas negatief. Ik snap er weinig van, ik heb afgelopen week zoveel symptonen gehad. Maar goed mn nod is pas donderdag/vrijdag als ik 14 dagen na mn eisprong reken. Dat is dan dag 31/32. dus miss was ik nog te vroeg. We wachten weer af...
 
Heel veel sterkte @Chantal.

Nena158 ik heb me NOD ook donderdag en tevens super veel klachten;

Hoofdpijn, opgeblazen buik, lage rugpijn, vlagen misselijk maar gelukkig niet vaak, gevoeligen borsten, moe en moodswings(volgens m'n vriend haha)

Mijn zwangerschapstest vanmorgrn was ook negatief dus denk ook te vroeg getest miss? Heb me voorgenomen woensdag pas weer te testen..
 
Hoi allemaal, na mijn super lichte streepje alleen maar negatief getest. :( begin te denken dat ik het me heb ingebeeld ofzo.

ik had op dag 21 wel een enorme temperatuursdip, die de dag erna meteen weer omhoog ging, dus ik dacht: misschien een  innesteling? Maar ik voel nu steeds vaker buikkrampen, dus ik denk dat morgen de rode duivels voor de deur staan. Zo voelt het in ieder geval. Morgen is mijn nod, Ik wacht het wel af. Ik hoop dat de andere dames met koningsdag meer geluk hebben :)
 
Bij jullie dus dezelfde strubbelingen. Balen hé!  Al biedt het dan wel steun moet ik zeggen dat we in hetzelfde schuitje zitten. Nu hopen dat t van het weekend beter wordt!!
 
hier ook helaas niks gelukt deze maand. nod was koningsdag maar me cyclus is verkort met een paar dagen want vandaag toch echt ongesteld geworden. we gaan gewoon weer voor een nieuwe ronde.. natuurlijk ben je wel ff teleurgesteld maar ik bedenk me dan maar dat er genoeg dames zijn die veel langer bezig zijn. hopelijk testen er nog een paar positief deze maand
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier en vind het ontzettend spannend! Ik vind het ook ontzettend lastig om niet te kunnen praten over het zwanger worden omdat ik er niet zo'n zin in heb dat mensen continu mee willen leven dan. Dus vandaar wil ik graag eens kijken of dit forum wat voor mij is.

Wij zijn vanaf december gestopt met de pil en ik had de eerste maanden een regelmatige cyclus. Nu al twee maanden achter elkaar niet. De vorige keer een cyclus van 38 dagen en nu zit ik op 40 dagen en is er nog niets :S afgelopen vrijdag een test gedaan, maar deze is negatief (dus op 35 dagen). Die onzekerheid vind ik verschrikkelijk!

Heeft nog iemand zo'n onregelmatige cyclussen? En wanneer gaan jullie testen?
 
Vandaag inderdaad ongesteld geworden. Is eerlijk gezegd wel een opluchting, weet tenminste wel waar ik aan toe ben.

@ Nena, vind het ook fijn dat ik hier die steun kan vinden! M'n vriend vind het ook spannend allemaal, maar hij voelt natuurlijk niet wat ik voel.

@ansje, Balen dat Je ook ongesteld bent geworden. Maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik denk ook maar: dit was pas ronde 3 voor mij, Er zijn dames die er veel langer mee bezig zijn inderdaad...

@ Marie, welkom! Ik vond dat ook lastig, niet met anderen er over kunnen praten. Dan is dit forum wel heel erg fijn. Ik heb zelf geen ervaring met een onregelmatige cyclus. Ben gelukkig altijd stipt op tijd, waar ik eerst altijd van baalde, is dat nu een zegen! Ik hoop dat ook jij snel een positieve test hebt!
 
Terug
Bovenaan