Stoppen met de pil vanaf januari 2017

@Ansje en lilly: balen dat het deze ronde niet gelukt. Dat is toch ff omschakelen. Ik hoop dat er ook nog een paar wel positief testen.

Ik ben nog niet ongesteld, maar test ook negatief, maar dit is 'pas' dag 30. @marie. Ik heb ook een onregelmatige cyclus tot wel 42 dagen. Dit keer wel mn eisprong gevonden met testen, dus ben benieuwd of mn cyclus dan ook wat korter is (of dat het toch raak blijkt te zijn) komend weekend afwachten zeg maar.
 
@Lily: Thanks! Ik heb ook wel het gevoel dat ik er nu wat meer rust bij gevonden heb, omdat ik een uitlaatklep heb gevonden.

@Nena: Spannend! Hopelijk heb je komend weekend een positieve test.

Mijn eisprong voel ik atijd, dus ik weet ook zeker dat ik er een heb gehad. Ach, wat dit betreft ben ik gewoon een juffertje ongeduld en heb ik een hekel aan onduidelijkheid...
 
Iemand een idee? Proberen sinds deze maand zwanger te worden.

Nu 4 dagen over tijd en gister helaas een negatieve test, normaal heb ik altijd een regelmatige cycles.

Ben al jaren niet meer aan de pil! Wel heel apart dit.. Denk t beste van t weekend nog eens te testen?? En anders maar langs de huisarts pfff heb het 5 jaar geleden eens gehad dat menustruatie kwam na 50 dagen! Hoop dat dit nu of snel n positiefe test gaat zijn of dat we verder kunnen naar ronde 2....
 
@Iris: Ze zeggen op internet telkens dat het ook de spanning kan zijn dat je ongesteldheid later op gang komt. Over een paar dagen nog eens testen blijkt inderdaad verschil te kunnen maken.. De onzekerheid is inderdaad het ergste. Succes en hopelijk heb je na het weekend een positieve uitslag!
 
@marie ik had geen spanning ik ging er helemaal vanuit dat het wel een poosje zou kunnen gaan duren maar nu ik overtijd ben komt wel de spanning...!
 
Welkom aan de nieuwe mensen, Leuk!

@marie, je gaf aan je ei gevoeld te hebben. Ben je dan nu soort van overtijd? Of kan er ook meer dan 14 dagen tussen ei en nod zitten?

Ik ben van plan om vrijdag te testen. Ik heb nog steeds wel gevoelige borsten en acne, maar voel me verder prima. Echt geen peil op te trekken wat dit gaat worden
 
<p style="text-align: left;">@Nena: Nee die 14 zou ik nu wel gehaald moeten hebben... maandag ga ik testen heb ik besloten en dan zie ik t wel.</p>
T voelt echt alsof ik enorm ongesteld moet gaan worden,... wordt gek van de onwetendheid

hopelijk heb je vrijdag goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan