Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Ik heb vanmorgen getest... En binnen de afleestijd was er is een lichte streep zichtbaar!! Naast de controlestreep natuurlijk, haha. Dus ja, voorzichtig begin ik te geloven dat het raak is. Zondag ga ik weer een test doen om te kijken of ie donkere wordt.

De spanning blijft wel hoor. Bij ieder krampje denk ik toch ongesteld te worden
 
Hoi ik ben nieuw hier :) ik ben niet in januari gestopt met de pil maar in november  maar wij zijn nu afgelopen maart serieus begonnen voor een kindje, ik vind het allemaal wel spannend zeker omdat er op dit moment veel zwangere in mijn omgeving zijn..
 
@ nena: ja dat klinkt positief! Gefeliciteerd ! Hopelijk zet het door!

@l87 : spannend! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!!

morgen ga ik testen ben nu al zolang aan het wachten op mijn ms... maar echt heftige symptomen heb ik nog niet verder... duimen maar!
 
Gefeliciteerd Nena!

Ik lees zeker nog mee met jullie verhalen en duim voor iedereen die nu overtijd is!

Ik zit zelf nu op dag 23 van mijn cyclus en mijn temperatuur is 37,1. Heb wel een late eisprong gehad, dus mijn nod is tussen woensdag en vrijdag.

De laatste dagen is het toch altijd weer even spannend.
 
Hallo allemaal. Heb even niet gereageert  hier omdat ik merkte er te veel mee bezig te zijn en er even los van wou komen.

Voor de gene die zwanger zijn. Gefeliciteerd!

Zelf ben ik nu 3 dagen over tijd. De eerste test was negatief. Die had ik gelijk de dag gedaan dat in ongesteld moest worden. Dus misschien te vroeg geweest. Heb wel erg veel last van me rug. Maar verder voel ik niks. Als ik vandaag niet ongesteld wordt ga ik er morgen vroeg nog maar een keer een test aan wagen.

Blijft spannend.
 
Terug
Bovenaan