Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Gefeliciteerd Nena en Iris!

@isayez wat lijkt me dat een mooi en bijzonder moment, leuk dat je ook een 3D echo hebt gekregen!

@linny en svlok, spannend, hoop dat het raak is voor jullie deze ronde :)

hier is mijn menstruatie bijna over. Ik heb conceive plus besteld en gisteren binnen gekregen, heeft iemand hier ervaring mee?



 
Nena! Gefeliciteerd!

Iris! Jij ook! En direct eerste ronde wauw!

En wat isayez dat je echo goed was!

Zojuist heb ik ook vol verbazing naar zwangerschapstest met 2 streepjes gekeken! Ik ben totaal in shock! 10 dagen geleden extreem lichte menstruatie gehad. Besloten deze ronde ovulatietesten te doen. Was gisteren direct positief. Ik vond dat wel erg raar. Gelezen dat die positief kan zijn bij zwangerschap. Dus ik dacht doe eens gek en doe een zwangerschapstest...... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet geloof. Straks even z'n test halen met termijn indicator.

Fijn om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen. Want zoiets deel je natuurlijk niet met iedereen. Mijn vriend is ook totaal verbaasd.
 
Gefeliciteerd rosa! Ik heb gewoon een kv test gedaan als ik huisarts bel zal ik wel horen hoe verder qua termijn enzo dus niet meer zo'n speciale test gehaald... Maar supee gefeliciteerd!
 
Net test van CB gedaan met indicator; en toch echt zwanger! 2-3 weken! Dus nu ergens tussen 4 en 5 weken zwanger! Ben nu wel heel benieuwd of die zogenaamde licht menstruatie de innesteling was. Wauw! Dit voelt echt als een verrassing! En nu hopen dat alles goed is en blijft!! Nu maar weer proberen te slapen; vandaag werken.

Hopelijk voor de rest ook snel goed nieuws!



 
Gefeliciteerd allemaal!

Mijn test was helaas negatief. Hopelijk kom t snel op gang want zit nu op dag 44! Morgen even de dokter bellen voor de zekerheid.
 
Gefeliciteerd iris en Rosa! Wat een goed nieuws zeg deze ronde!

Marie wat rot dat je test negatief was en je zo'n lange cyclus hebt :(

Ik zit inmiddels op dag 24 en mijn temperatuur is nog steeds hoog (37,1). Na dag 26 of 27 verwacht ik mijn nod. Altijd spannend deze dagen! Ben sinds deze ronde ook met acupunctuur begonnen, dus hopelijk pakt dit positief uit.
 
Gefeliciteerd Rosa en iris!

Mijn test helaas negatief vanmorgen. Me lichaam zou me wel voor de gek houden. Inmiddels 4 dagen over tijd. Had even vrij regelmatige cyclus tussen de 27 en 30 dagen en ik zit nu op dag 33.  Voel ook nog niet dat ik ongesteld moet worden want daar heb ik normaal heel veel last van.

Zucht........ wachten duurt lang
 
Terug
Bovenaan