Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hallo dames, heel lang geleden voor mij. Vorige maand overtuigd dat ik zwanger was. Maar niks van waar. Een cyclus gehad van 34 dagen terwijl hij eerst 28 was. Dat was wel even vervelend maar wel blij toen ik uit die onzekerheid was. Toen besloten dat ik het forum ging verwijderen. Maar besloten mocht ik zwanger worden dan download ik hem opnieuw.

Dusja meiden. IK BEN ZWANGER!! :)

vanmorgen de test gedaan samen en een redelijk duidelijk streepje. Dus na 4 rondes kan ik zeggen dat het gelukt is.

Ik ga nu even proberen de berichtjes zo ver mogelijk terug te lezen dat ik weer up to date ben:)

zo blij. Ik moest wel even een traantje laten toen ik heb zag. Mijn vriend gelooft de action testen niet zo, dus ik ben opweg om een clearblue te halen.
 
Aaah gefeliciteerd Avl! Ik vond het al een tijdje stil, maar wat fijn dat het nu toch echt gelukt is en al in ronde 4!

Had je nog bepaalde symptomen?

voor de andere dames die net positief hebben getest, merkte jullie iets aan je lichaam?
 
Svlok, ja sorry ik was er echt weer teveel mee bezig. Hoe is het nou met jou? Ben heel erg benieuwd.

na die teleurstelling heb ik de app dus verwijderd, geen foliumzuur meer ingenomen, mijn cyclus niet meer bijgehouden en me ergens anders op gefocust. Ik dacht, dan komt het maar wanneer het komt. Voordeel is wel dat ik mijn eisprong niet kan ontlopen, want die voel ik heel duidelijk.

Niet op mijn lichaam gelet, niet gevoeld aan de baarmoeder. En voelde me eigenlijk wel goed.

Nu ik er op terug kijk heb ik wel een verschil gemerkt met de laatste 3 rondes. Wat bij mij echt opviel is dat ik een hele zachte, zuiveren huid had. Wat voor mijn menstruatie bij de vorige heel onzuiver was.  Geen eetlus. Als ik me inspan of snelle beweging maak komt er een beetje zuur omhoog. En een duidelijke waarvan ik dacht mhhhh, voordat ik ongesteld werd. Voelde ik het meestal 4 dagen van te voren een beetje zeuren. En nu had ik niet het idee dat ik ongesteld moest worden. En nog een duidelijke was bij de vorige 3 rondes was ik vrij vochtig tussen de benen voor de menstruatie. En dat is nu ook niet.

Zeker zitten er ook nadelen aan dat ik er niet mee bezig was, nu beginnen met foliumzuur en hopen dat het niet uitmaakt. En gister een gin tonic op (erg he). Heb gelezen dat het de eerste 4 weken niet heel erg uitmaakt, maar toch voel ik me er een beetje schuldig om.

Ik ben trouwens 7 januari uitgerekend naar mij berekeningen.
 
Wow wat een hoop positieve berichten! Leuk!
<p style="text-align: left;">Vanmorgen weer getest ennog steeds een licht streepje. Maar ja een streep is een streep! Ik had ook wel sterk een vermoeden, al durfde ik daar niet op te vertrouwen. Ik heb al ruim een week last van acne en van tijd tot tijd gevoelige borsten. Maar pas op mn nod een licht streepje, dus ik ga ook nog ff van de week cb halen voor de tijdsindicatie.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn uitgerekende datum is vooralsnog 1 januari... Echt niet te geloven! Haha! Goed begin van het nieuwe jaar dat wel.</p>
<p style="text-align: left;">Jullie hebben het over een app. Welke is dat? Ik reageer nu via de site namelijk, maar die is best traag.</p>
 
Avl: ik heb met koningsdag ook nog aardig wat drankjes op, maar ja tot dan had ik negatieve testen. Dat schuldige gevoel ken ik dus ook wel, maar ik heb ook gelezen dat het zo pril niet heel veel invloed heeft (gelukkig dan maar) Daar gaan we dan maar vanuit toch?
 
Nena, ja dat is de ouders van nu app. Kan je op je smartphone downloaden en bij mij werkt het perfect.

Hoop ook inderdaad ja dat het geen kwaad kan. Maar ga er ook niet vanuit.

Wel leuk dan zijn we best wel dicht bij elkaar uitgerekend. En ja een streep is een streep toch. Ik ga morgen denk ik de verloskundige bellen, en jij? Hoop dat ik al bij de 7 weken mag komen, en dan vertellen wij het ook gelijk aan familie.  Zit ook te denken om mee te doen aan moeders voor moeders.</p>
 
@Rosa82 gefeliciteerd! Ik had al zo'n vermoeden dat je toch zwanger zou zijn omdat je zo'n lichte menstruatie had. Ik dacht gelijk aan innestelingsbloeding maar wilde je geen valse hoop geven.

@Avl welkom terug en gefeliciteerd!

@Nena Iris gefeliciteerd! en jeetje Iris 1e ronde wat een mazzel zeg.

@Svlok ik hoop voor jou ook goed nieuws!

Jeetje mina lijkt wel of 80% in deze topic zwanger is.

Ik eisprong gehad denk ik. Had hetzelfde gevoel als vorige keer. Het rommelt nog steeds in m'n buik. Pijnlijke borsten, vooral tepels en misselijk en extreem emotioneel. Gisteren heeft mijn vader zijn vriendin ten overstaan van iedereen ten huwelijk gevraagd en ik heb vanochtend alleen maar gehuild en ben nog steeds emotioneel. Maar denk eerlijk gezegd dat het bij mij nog wel even gaat duren voor het raak is. Loslaten is moeilijk als je lichaam zo duidelijk laat merken dat je vruchtbaar bent
 
Terug
Bovenaan