Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Haha dankje robje,

wat leuk voor je vader!

ik had ook het idee dat iedereen zwanger werd en vomd dat erg deprimerend. Ook al gun je het iedereen natuurlijk. Geef de moed niet op. Het kan, na aardig wat negatieve testen een positieve in handen hebben.
 
Avl, snap dat je de keuze hebt gemaakt, ik heb ook een tijdje afstand gehouden van het forum, maar reageer nu sinds een weekje denk ik weer op berichten. Mooie datum om uitgerekend te zijn! Leuk een 2018 kindje :D

Met mij gaat het goed, heb meer rust voor mezelf gevonden. Ben sinds deze ronde met acupunctuur bezig en ben daardoor echt een stuk rustiger geworden, alhoewel het nu wel weer spannend begint te worden. Gister had ik een massage en op de massagetafel liggen deed zo'n pijn aan mijn borsten, ook voelen mijn tepels erg vochtig (geen idee wat dat betekend of dat iemand dit herkent?) Verder heb ik lage rugpijn en last van steken en een gek rommelend gevoel in mijn onderbuik. Niet alle geuren vind ik even prettig en word er soms een beetje misselijk van. Mijn huid is ook erg zuiver, normaal heb ik rond deze tijd van mijn cyclus last van pukkels. Mijn nod is ergens tussen woensdag en vrijdag, dus worden spannende dagen.

Nena jij ook gefeliciteerd en inderdaad een streepje is een streepje!

Robje, ik ken het gevoel. Het is ook lastig om het los te laten, want je voelt toch van alles in je lichaam en elke keer zo rond je nod is het toch weer spannend, want je hebt toch hoop! Ik hoop dat je meer rust kan vinden en dat het voor jou ook snel raak is! Gefeliciteerd met je vader, super leuk!
 
@Svlok ik voel me wel rustiger dan in het begin want ik ben niet meer zo ziek. Het is alleen jammer dat mijn vriend mijn eisprong niet belangrijk vindt. Hij staat er heel nuchter in en dat maakt het toch wel moeilijker. Al is het absoluut geen moetje!

Maar het klinkt toch wel erg alsof het raak is bij je....ik wil je geen valse hoop geven en ik gun het iedereen maar jou al helemaal gezien je medische achtergrond!

En bedankt! ben heel blij met de bruiloft in het vooruitzicht maar de sluizen zijn wel echt open hahahaha
 
Aawh dankjewel Robje lief van je! Ik durf eigenlijk niet te hopen, omdat twee rondes geleden mijn lichaam me ook goed voor de gek heeft gehouden.

Helaas op medisch gebied maandag slecht nieuws gekregen, dat mijn waardes nog steeds veel te hoog zijn, 4 weken geleden kreeg ik al een verhoging van 1 naar 1,5 tabletje per dag en sinds maandag nu 2 tabletjes per dag. Zodra ik zwanger ben kan ik eindelijk stoppen met die troep!

Ook dat gevoel ken ik helaas dat je vriend het minder belangrijk vind. Ik moet absoluut niet tegen mijn vriend zeggen dat ik mijn eisprong heb, anders gebeurt er helemaal niets. Hij kan er niet zo goed tegen dat hij moet. Dus ik hou het voor mezelf en probeer hem rond die periode extra te verleiden :p
 
O bah dat is naar.  En ja dat weet ik nog wel dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden. Mocht het nu toch niet raak zijn, gaan jullie dan alsnog dat traject in?

Ach het maakt niet uit of ik het wel of niet zeg. Mijn vriend heeft een zware baan dus ik ben toch afhankelijk van zijn energie en niet de mijne haha we zitten pas in ronde 3. Heb mezelf wel voorgenomen dat als het niet raak is, ik even een ronde oversla met bijhouden van de cyclus zeg maar. Want ik wil m'n vriend geen gevoel geven dat hij moet. Maar weet niet of ik van het forum kan wegblijven. Vind het veels te leuk om mee te lezen

Ik denk dat ik rond 13 mei ongesteld moet worden.

Laat je van de week even iets weten?
 
Svlok, nou dat klinkt toch aardig als symptomen. Wanneer ga je testen? Gelijk een woensdag? Ik ben zo benieuwd, Ik gun het je van harte.

Ja ik ben ook wel blij met de datum. Nog niemand bij ons in januari jarig. En ik ben echt een warmbloedje, hou niet zo van de zomer. Dus wilde ook eigenlijk persee in de winter bevallen ivm de hitte in de ziekenhuizen. Ik kan me daar echt akelig van voelen. Dus voor mij perfect gekomen.
 
Klopt, toen was ik te vroeg gestopt met mijn medicijnen en is de innesteling overgegaan in een vroegtijdige miskraam. Had toen ook heel veel bloedverlies. Als het nu niet raak is hebben we halverwege mei nog een kans en anders hebben we 23 mei een afspraak bij de gynaecoloog staan.

Haha, daar heb ik ook last van. Ondanks dat ik niet reageerde heb ik wel elke dag meegelezen. Vind het veel te leuk om te lezen hoe het met iedereen afloopt.

Nee, ik wil pas vrijdag of zaterdag testen. Want mijn cyclus varieert tussen de 26 - 28 dagen. Dus wacht deze week sowieso af.

avl, ideaal moment dus om te bevallen voor jou en ook leuk dat er nog niemand in die maand jarig is. Wanneer heb je je eerste echo?
 
Svlok, ohja dat is wel slim om even te wachten. Wel moeilijk.

Ik ga morgen bellen naar de vk en moeders voor moeders. En heb al wat dingetjes besteld. Per ongeluk. Misschien. Hihi oops.

 
Terug
Bovenaan