Avl, snap dat je de keuze hebt gemaakt, ik heb ook een tijdje afstand gehouden van het forum, maar reageer nu sinds een weekje denk ik weer op berichten. Mooie datum om uitgerekend te zijn! Leuk een 2018 kindje 😀
Met mij gaat het goed, heb meer rust voor mezelf gevonden. Ben sinds deze ronde met acupunctuur bezig en ben daardoor echt een stuk rustiger geworden, alhoewel het nu wel weer spannend begint te worden. Gister had ik een massage en op de massagetafel liggen deed zo'n pijn aan mijn borsten, ook voelen mijn tepels erg vochtig (geen idee wat dat betekend of dat iemand dit herkent?) Verder heb ik lage rugpijn en last van steken en een gek rommelend gevoel in mijn onderbuik. Niet alle geuren vind ik even prettig en word er soms een beetje misselijk van. Mijn huid is ook erg zuiver, normaal heb ik rond deze tijd van mijn cyclus last van pukkels. Mijn nod is ergens tussen woensdag en vrijdag, dus worden spannende dagen.
Nena jij ook gefeliciteerd en inderdaad een streepje is een streepje!
Robje, ik ken het gevoel. Het is ook lastig om het los te laten, want je voelt toch van alles in je lichaam en elke keer zo rond je nod is het toch weer spannend, want je hebt toch hoop! Ik hoop dat je meer rust kan vinden en dat het voor jou ook snel raak is! Gefeliciteerd met je vader, super leuk!