Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Ja het is niet heel gemakkelijk en wie weet hou ik het niet vol en ga ik alsnog woensdag testen Haha. Merk wel dat ik wel echt gespannen ben elke keer als ik naar de wc ga.

Haha, al lekker inkopen aan het doen dus en wanneer kan je terecht bij de vk?
 
Ja snap ik, het is ook moeilijk om te wachten. En heel spannend.

Ik had gebeld en mag 31 mei voor een intake en echo. Voor mijn gevoel nog echt superlang. Het is toch wel fijn om zekerheid te hebben dat het goed gaat.

Jaaaa wel wat inkopen haha. Maar ben ik okk nog voorzichtig mee.

Heb je nog wat kwaaltjes erbij gekregen of zijn ze al wat afgenomen?
 
Spannend, dat wordt aftellen! Alleen snap het gevoel dat het nog zo ver weg is.

Logisch dat je nog even voorzichtig doet, je wilt eerst weten of alles goed zit.

ik heb erg last dat het daar beneden vochtig/klammig voelt, nog nooit gehad. Voel me daardoor echt vies vandaag op werk. De misselijkheid neemt ook toe, ruik nu heel erg als een collega heeft gerookt.
 
Ik ben vandaag naar de Tuinen geweest voor lavendelolie om mijn vermoeidheid aan te pakken. Meteen even met een medewerker gesproken over de supplementen die ik al jaren slik. Ik slik o.a. bèta caroteen voor mijn huid maar dat is vitamine A. En ik weet natuurlijk dat te veel vitamine A niet goed voor je is als je eenmaal zwanger bent maar nu zei ze dat ik gewoon beter met alle supplementen kan stoppen en het alleen bij foliumzuur moet houden.

Nou voel ik me dus een beetje stom en alsof deze ronde al een beetje nutteloos is geweest. Puur en alleen door de supplementen die ik al jaren slik.
 
Wauw wat een goede ronde is dit, gefeliciteerd meiden!

Volgens de verloskundige is de eerste dag van de miskraam ook de eerste dag van mijn nieuwe cyclus, bij een cyclus van 28 dagen zou overmorgen mijn eisprong zijn. Normaal was het 24/26 dagen maar nu kan het dus alle kanten op en ook 6 weken duren, ben dus erg benieuwd of ik weer ongesteld wordt en wanneer (hoop het niet, Haha) de miskraam is nu 12 dagen geleden en soms verlies ik nog wat bloed, daar ben ik wel echt klaar mee.. ik hoop dat mijn cyclus weer normaal is/wordt.

Robje, maak je niet te druk om supplementen, sommigen doen alles wat god verboden heeft en worden ook zwanger dus door wat meer vitamine A zou ik niet meteen denken dat deze ronde geen nut heeft gehad, afwachten.. de natuur is een vreemd iets ;-)
 
Chantal P, ja dat weet ik eigenlijk ook wel haha maar het kwam vooral omdat die vrouw me zo aankeek van waar ben je mee bezig dit is niet goed. Zit vandaag niet lekker in m'n vel dus zal ook wel daardoor komen.
Wel heftig dat je nog steeds bloed verliest zeg! Hoop ook voor je dat alles snel stabiel is en dat je niet zo loopt te sukkelen met onregelmatigheid als ik
 
Avl: gefeliciteerd! Dacht al dat je even bewust niet op forum kwam. Mooi nieuws!

Robje: niets aantrekken van die vrouw. Maar kan me wel voorstellen dat je even schrikt! Dubbel he: je wilt er niet teveel mee bezig zijn en het een beetje loslaten en laten gebeuren, maar dat is lastig. Deed jij ovulatietesten? Ik heb dat dus 1 keer gedaan en mijn vriend gezegd. Die was positief (maar bleek dus zwanger). Die vrijpartij was nou niet bepaald romantisch...... @svlok: kan me dan ook goed voorstellen dat je je vriend/man niet verteld wanneer eisprong is.

@svlok: ik hoop zo voor je dat het raak is. Ik gun het je zo! Wel fijn dat je sowieso al afspraak bij gynaecoloog hebt staan. Ik ken trouwens meerdere mensen die ook afspraak hadden en toe ineens zwanger waren en zelfs toen bij de echo van de gynaecoloog erachter kwamen!

@chantal: ook voor jou duim ik! Hoop dat snel weer alles normaal op gang is en snel weer goed nieuws!

Ik heb 17 mei al intake verloskundige. Denk alleen dat ik doe moet gaan verzetten. Ze hebben eerste intake op woensdagochtend. En woensdag ochtend is nou net de dag dat ik eigenlijk onmogelijk even vrij kan krijgen!

Ik moet wel zeggen dat het een flink vruchtbaar forum lijkt! Dus dames die (nog) niet zwanger zijn......bij dit forum zal het waarschijnlijk niet lang meer duren
 
Jeetje chantal, wat heftig een miskraam. Hoe veel weken was je? Ik hoop voor je dat het weer gelijk raak is ja! Vaak na een miskraam duurt het vaak niet zo heel lang toch, wat ik hier en daar lees.

Robje niet alles geloven, het kan inderdaad zijn dat het zo is, maar kan net zo goed zijn dat het niet zo is.

Ja rosa een bewuste keuze, hoe is het met jou? Leuk binnenkort intake!
 
Terug
Bovenaan