Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Robje, inderdaad niets van aantrekken. Dan mag en kan je helemaal niets meer want zoveel is slecht, maar ik snap dat je er even van schrikt.

Jeetje Chantal dat blijft lang aanhouden! Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent en weer kan beginnen of heeft het bloedverlies geen invloed op je vruchtbaarheid?

Dankjewel Rosa, heel erg lief van je :D Laten we hopen dat het ook bij ons het geval is!

Balen dat je je afspraak moet verplaatsen, hopelijk kan je alsnog snel terecht. Inderdaad erg vruchtbaar forum hier en zeker een vruchtbare maand.
 
Avl, het vruchtje was 9+5, ik had bijna 11 weken moeten zijn.. bij de echo bleek het te klein en het hartje was gestopt. 2 weken daarvoor hadden we super duidelijk het hartje kunnen horen en ik merkte niks, kwam dus echt als een klap.

Robje en Rosa, ik hoop het ook. Hoop voor jullie ook snel goed nieuws!

Svlok, ik zat in een groep voor mama's to be in november, meerdere hebben een missed abortion en lees dat zij nog best wel bloedverlies hebben en nog niet eens schoon zijn. Mijn baarmoeder zag er goed uit en de slijmvliezen waren gesloten en volgens de verloskundige kon ik dus weer zwanger worden. Het bloedverlies wisselt heel erg, soms een dag niks en dan ineens is er weer iets.. hopelijk is het in ieder geval niet teveel in de war.

Avl, ik kan niet terug om mn stukje aan te vullen dus hier nog een stukje, Haha. Of je vruchtbaarder bent na een miskraam weet ik niet, verhalen lopen uiteen van gelijk tot 3 jaar.. omdat het nu zo snel lukte denk/hoop ik dat het nu weer snel zal lukken, zou fijn zijn en meer dan welkom! Ik weet nu nog zekerder dat ik mama wil worden :)

Slaaplekker x
 
@Rosa82 ik vind het zo leuk dat m'n gevoel bij jou goed zat, hopelijk is jouw gevoel over het vruchtbare forum ook goed. Ik moest iig lachen.

Nee ik gebruik geen ovulatietesten. Omdat mijn vorige cyclus voor het eerst normaal was durfde ik een gokje te wagen. Eisprong tussen 29 april en 2 mei met een uitschieter naar 4 mei. Dit heb ik gewoon meteen gemeld aan m'n vriend zodra ik ongesteld werd zodat hij het in z'n achterhoofd kon houden. Het gerommel in m'n buik begon vorige week maandag al maar net op de fiets naar huis voelde ik een flinke steek aan de rechterkant met uitstraling naar m'n dus denk dat 'ie gesprongen is. Maar ja ik baal dan een beetje want vandaag en gisteren niks gedaan. Nee is ook echt nee bij m'n vriend en we waren de 3 dagen ervoor al actief dus ja dan maar hopen dat z'n zwemmers fit zijn hahahahaha

En ja het is heel dubbel. Maar ik werk in een gokhal wat nogal stressvol kan zijn dus dan is ermee bezig zijn positief omdat ik m'n stresslevel laag wil houden. Ging vandaag alleen niet echt. M'n emoties schoten voor de 3e dag op rij alle kanten op dus blij dat de werkdag erop zit.

Meiden ik vind het echt fijn dat ik hier m'n verhaal kwijt kan!
 
Chantal, toch fijn dat alles er goed uitziet dan kunnen jullie weer doorgaan, maar wel erg vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt. Ben je wel bezig met ovulatietesten of temperaturen om erachter te komen wanneer je eisprong is?

Robje, irritant als nee ook echt nee is. Die van mij is ook net zo koppig. Zwemmers kunnen langer overleven dan 3 dagen, dat is slecht een gemiddelde, dus wie weet ;) Hopelijk kom je vandaag wat meer tot rust.

mijn temperatuur is gedaald naar 36,9. Dat kan twee dingen betekenen of ik word ongesteld of het is een innestelingsdip. Mijn tepels zijn wel nog continu heel gevoelig/pijnlijk. Dus dat wordt morgen afwachten wat mijn temperatuur doet en vandaag elke keer vol spanning naar de wc.

 
@robje; ja zo grappig dat je bij al dacht dat een innestelingsbloeding was! En ik echt totaal niet aan gedacht op dat moment! Baalde ervan dat de menstruatie zo extreem licht was! Hihi. Die week en week erna extreem druk op werk gehad met veel gedoe. Dus verder ook niet stil gestaan. Het klinkt bij jou zeker als een eisprong! Hopelijk liggen de zwemmers nog klaar om in actie te komen! Die kunnen echt wel lang overleven. En volgens mij hebben ze ook best wel tijd nodig om omhoog te zwemmen. Ik duim voor je! Ja, fijn hè die forum! Hopelijk vandaag voor jou een wat rustigere dag qua emoties!

@svlok: spannend hoor dat temperaturen! En heel herkenbaar dat spannend gevoel telkens als je naar toilet gaat. Succes!
 
Ik ben vandaag vrij dus met de rust komt het denk ik wel goed. Ik ben zo slim geweest om mijn vriend vannacht een grappig appje te sturen over m'n eitje zodat het vanochtend het eerste was wat hij las. Het heeft gewerkt hihihihihi dus nu nog even 2 weken in spanning.

@Rosa82 dat is juist precies wat je nodig hebt. Lekker druk bezig met werk of andere dingen, en voila je bent zwanger hahaha

@Svlok ik ga heel hard voor je duimen! Wat fijn dat we allebei koppige mannen hebben :p
 
Rosa, dankjewel! Vandaag is mijn temperatuur weer gestegen naar 37,1 en kon het toch niet laten om te testen, maar zoals verwacht negatief. Kan eigenlijk ook niet anders als de daling een innesteling was. Dus ik ga op zijn vroegst pas weer zondag testen, 14 dagen na mijn eisprong.

Het voelt wel erg gek daar beneden, alsof ik toch ongesteld moet worden.

Robje, Haha Robje heel goed, nu afwachten. Hopelijk heeft je rustdag je goed gedaan!
 
Terug
Bovenaan